تاریخ: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۵:۳۳
بازدید: ۳۰۳
کد خبر: ۴۱۳۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رودخانه متلاطم و ارتقاء فرسایش سنگ آن

می متالز - پروژه ارتقاء آسیاب در مرکز متلاطم رودخانه گرانج منابع در تاسمانی 19 درصد ظرفیت متمرکز معدن افزایش یافته است
رودخانه متلاطم و ارتقاء فرسایش سنگ آن

گرانج صاحب منابع و عمل بزرگترین مجتمع سنگ آهن معدن و پلت تاسیسات تولید استرالیا و قدیمی ترین تولید کننده مگنتیت کشور است. واقع در100km جنوب غربی بورنی در شمال غربی تاسمانی، رودخانه متلاطم و محل تمرکز هستند.

تغلیظ در رودخانه متلاطم در خانه های دو آسیاب هاردینگ AG که در اصل در اواخر 1960s نصب شده است. تا سال 2005، پرسنل تعمیر و نگهداری ترک را شروع کردند که به نظر می رسد در پوسته و مخروط است. کارخانه های تولید مورد نیاز تعمیرات همیشه در خطر یک شکست فاجعه بار بودند. با عملیات استخراج از معادن انتظار می رود به گسترش حداقل تا 2034، تیم مدیریت گرانج تصمیم گرفت که به منظور اطمینان از قابلیت اطمینان متمرکز و به بهبود بهره وری تولید، این آسیاب نیاز به روز رسانی دارد.

“تیم مهندسی ما یک کار بزرگ در افزایش عمر طراحی 20 ساله آسیاب به بیش از 45 سال انجام داده بود. بنابراین در حالی که شکی نیست که آسیاب در پایان عمر خود بود ، ما به طور عمده مورد نیازمند اطمینان و کارایی بهترهستیم “یادداشت تیم Dunbabin، مهندس ارشد پروژه گرانج منابع.

سرپرست مهندسی منابع گرانج ، وین پک توضیح بیشترمی دهد : “قابلیت اطمینان عرضه بستگی به عملکرد پرسنل و تجهیزات پردازشکه استفاده می شوند دارند. باقی مانده قیمت رقابتی بستگی به نگه داشتن هزینه های ما در چک کردن دارد. انرژی بزرگترین هزینه های ما، و منطقه ای که حتی تغییرات کوچک آن می تواند تاثیر بزرگی داشته است. ”

 

فرسایش سنگ بیشتر با همان قدرت

در سال 2011، منابع گرانج یک قرارداداعطا کرد به مستو 5.7میلیون یورو (US6.2 میلیون) برای مهندسی، تامین، نصب، راه اندازی و برای اولین بار در دو آسیاب جدید برنامه ریزی شد.

دن تانکس، مهندس طراح پروژه بررسی میکند نتایج پروژه را: “بهره وری یک مزیت بزرگ است که از این پروژه به دست آورد شده است. در حال حاضرآسیاب فرسایش سنگ بیشتری دارد، با استفاده از همان قدرت است.

“به همان اندازه برای گرانج مهم است مزایای ایمنی که آسیاب های جدید ارائه کرده است. به طور خاص، هر دو کارکنان و پیمانکاران ما دسترسی به طور کلی بهتر آسیاب جدید و محل کار بزرگتر را ستوده اند. محافظت در عناصر چرخش تا حد زیادی بهبود یافته و رسیدگی به آن آسان تر است. به نظر من، این پروژه دریافت کرده نشانی بزرگ برای ایمنی، بهره وری و کاهش هزینه ها. ”

صحبت کردن در مورد موفقیت این پروژه، استیو سرل، مدیر منطقه ها Metso برای خدمات معدن، می گوید: “ها Metso نه تنها عرضه قطعات و تخصص فنی برای نصب و راه اندازی بودند بلکه ما بخشی جدایی ناپذیر از تیم مهندسی گرانج بودیم. این رویکرد باعث می شود چنین تفاوت بزرگ بر روی یک پروژه مثل این. ما در همه مسائل با هم کارکردیم برای اینکه اطمینان حاصل شود که نصب و راه اندازی فرار هموار و سر وقت انجام شود.
“مراحل نصب با تیم گرانج توسعه داده شد، و ما هر عملیات را به عنوان یک تیم واحد انجام دادیم. نتیجه یک آسیاب جدید که همراه است با سیستم درایو های جدید و کارخانه با ظرفیت 19٪ بیشتر است. ”

 

چگونه انجام شد؟

محدوده پروژه درگیر افزایش حجم تولید با یک عنصر چرخش جدید که وزن مسئول 344t جای دهد، اما با نیاز به استفاده از رد پای موجود و برخی از اجزای از 1966 آسیاب اصلی، اضافه کردن بسیاری از پیچیدگی به طراحی .

آسیاب اصلی در طراحی تک پوسته شده بود، و با وجود آن بیش از 45 سال به طول انجامید، طراحی جدید تا به حال به قوی تر برای اطمینان از عملکرد بدون مشکل فراتر از طول عمر مورد انتظار این معدن را از 2034. بنابراین در وهله اول، در ها Metso طراحی جدید با ساختار دو قطعه که 3.6m گسترده (فاصله از خوراک به تخلیه) و برجسته در طول عمر آسترهای محافظ لاستیک POLYMET جایگزین مخروط منفرد پوسته.

پک توضیح می دهد که چرا این شرکت ها Metso برای این کار انتخاب شده: “در حالی که ما با قابلیت ها Metso آشنا بودند، برای من تصمیم اصلی دراز در بسته به طور کلی. اگرچه دیگر تامین کننده عناصر از تجربه و تخصص خوب یا تامین تجهیزات جامع حال، زمانی که ما در نگاه ها Metso ما تا به حال کل پروژه پوشیده شده است. اگر ما یک مسئله بود، ما فقط نیاز به هدایت پرسش به یک نقطه تماس.

“کار تا از نزدیک با هم بر روی این پروژه بدان معنی است که ها Metso تواند ما را به در طراحی این پروژه به عنوان یک کل نگاه کمک می کند، و نه فقط به در نظر گرفتن سریعترین و یا کمترین هزینه راه حل، اما به بهبود کیفیت و توان نگاه کنید، کاهش هزینه های جاری و به طور کلی نگهداری طولانی مدت، “او اضافه می کند.

عناوین برگزیده