تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۳۹
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۴۱۴۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ایمیدرو موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001:2008 آلمان شد

می متالز - ایمیدرو موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001:2008 طی ممیزی نهایی سیستم مدیریت کیفیت، از سوی شرکت معتبر DQS آلمان شد.
ایمیدرو موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001:2008 آلمان شد

مهدی کرباسیان، رئیس هیات عامل ایمیدرو ، در مراسم دریافت گواهینامه ایزو 9001:2008، ضمن تبریک به همکاران این سازمان به ویژه معاونت برنامه ریزی و توانمندسازی به عنوان نماینده مدیریت، گفت : ایمیدرو از سال 94 با استفاده از خدمات مشاور و تیم کارشناسی سیستم های مدیریت کیفیت -که همگی از بدنه ایمیدرو هستند- بهبود مستمر فرآیند ها را سرلوحه کارخود قرار داد که پس از برگزاری دوره‌های آموزشی و ممیزی داخلی و با اعتقاد راسخ به وظیفه خود در ارائه خدمات با کیفیت به ذینفعان و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت، این مهم در ایمیدرو اتفاق افتاد و در پایان سال 95 موفق به احراز صلاحیت و دریافت گواهی استاندارد ISO 9001-2008 شده و گواهی نامه مزبور در ابتدای سال 96 از سوی تیم ممیزی شرکت DQS به ایمیدرو تحویل شد.

وی افزود: برای دریافت این گواهینامه بر اساس استانداردهای روز جهانی، یک تیم 30 نفره از ایمیدرو آموزش های لازم را فرا گرفته و 8 سر ممیز و 22 ممیز در قالب 7 تیم تخصصی تربیت شد .

کرباسیان تصریح کرد: بر این اساس، ایمیدرو می تواند از تاریخ صدور گواهینامه، از نشان ها و لوگوهای استاندارد ایزو 9001 ، در سربرگ ها، مکاتبات و سایر محل های مجاز مطابق با قواعد ارائه شده استفاده کند و پیش بینی می شود دستیابی به این گواهینامه موجب بهبود فرایندها و اصلاح اقدامات اجرایی و رویه ها شده و شاهد افزایش کیفیت خدمات و تصمیمات باشیم .

امیر خرمی شاد، نماینده مدیریت ارشد در سیستم های تضمین کیفیت ایمیدرو اظهار داشت: با استقرار و پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت در ایمیدرو، وظیفه ما و همکاران در ارائه خدمات، سنگین تر شده و با توجه به هدف اصلی این استاندارد که افزایش رضایت ذینفعان است، دریافت این گواهینامه، ابتدای راه تلقی شده و تأییدی برای تداوم حرکت در مسیر ارائه خدمات مطلوب است و امیدواریم روز به روز گام های جدیدی در ادامه استقرار این سیستم برداشته و در مسیر تعالی و بهبود مستمر ارائه خدمات حرکت کنیم.

وی ادامه داد: دستیابی به بالاترین و بهترین سطح ممکن برای ارائه خدمات به ذینفعان سازمان و ادامه روند مذکور، از دستاوردهای دریافت گواهینامه ISO 9001-2008 است. همچنین، تیم کارشناسی مدیریت کیفیت ایمیدرو در حال آماده سازی سازمان برای استقرار ISO 9001:2015 است و طی سال های آتی، شاهد استقرار سایر سیستم های مدیریتی به منظور ارتقای کیفیت خدمات ایمیدرو خواهیم بود.

 

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده