تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۰:۱۵
بازدید: ۳۵۳
کد خبر: ۴۲۰۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران خبر داد:

بررسی دستورالعمل بازسازی و احیای فعالیت های معدنی / برگزاری سومین کنفرانس بین المللی کیفیت

می متالز - رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران گفت : دستورالعمل بازسازی و احیاء عرصه های منابع طبیعی متأثر از فعالیت های معدنی در نشست کارگروه تعامل استانی تهران در زمینه فعالیت های معدنی بررسی شد .
بررسی دستورالعمل بازسازی و احیای فعالیت های معدنی / برگزاری سومین کنفرانس بین المللی کیفیت

مس فروش اظهار کرد : کارگروه تعامل استانی تهران  در زمینه  فعالیت های معدنی با حضور اعضای کارگروه تعامل استانی جهت رفع موانع و مشکلات بخش معادن تشکیل گردید.
وی افزود : در این جلسه ضمن بررسی موضوعات رسیده به کار گروه ،دستورالعمل بازسازی و احیاء عرصه های منابع طبیعی متأثر از فعالیت های معدنی مورد بررسی قرار گرفت.
برگزاری سومین کنفرانس بین المللی کیفیت
سومین کنفرانس بین المللی کیفیت با رویکرد بررسی و تبیین روشهای دستیابی به خدمات و محصولات درجه یک تیرماه درمرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می گردد.
این کنفرانس با هدف ارتقاء بهره وری و رقابت پذیری محصولات ایرانی، بررسی و ارائه راهکارهای دستیابی به محصول صنعتی درجه یک، بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور، شناسایی و تجلیل از تولید کنندگان کالا و خدمات با کیفیت ، حمایت از نوسازی و تجهیز بنگاههای تولیدی به دانش فنی روز، چالش های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی و تبیین شاخص استاندارد و کیفیت درخصوص مجموعه های خدمات محور برگزار می شود.
متقاضیان حضور در این کنفرانس می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن 83211553 تماس حاصل فرمایند.لازم به ذکر است واحدهایی که از طریق سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران به این کنفرانس معرفی می گردند می توانند از تخفیف ویژه نیز بهره مند شوند.

عناوین برگزیده