تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۱۰
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۴۲۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با سرمایه گذاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

فیلتر تصفیه آب در ایران به تولید انبوه می رسد

می متالز - مدیر عامل شرکت غشا گستر دالاهو از شرکت های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت : فیلتر تصفیه آب ساخت داخل که نخستین بار در کشور با سرمایه گذاری ایدرو و همکاری محققان دانشگاه صنعتی شریف تولید شده ، بزودی به بهره برداری می رسد.
فیلتر تصفیه آب در ایران به تولید انبوه می رسد

مصیب یونس دوست تصریح کرد : ظرفیت نهایی طرح ۵۰ هزار عدد فیلتر استاندارد ۸ اینچی ممبران در سال و با سرمایه گذاری کل ۳۵۰ میلیارد ریال است که در این میان ظرفیت فاز اول طرح ۲۲ هزار و ۵۰۰ هزار عدد فیلتر استاندارد ۸ اینچی ممبران در سال و با سرمایه گذاری کل ۱۳۰ میلیارد ریال است.
مدیر عامل شرکت غشا گستر دالاهو با اشاره به تکمیل کارخانه این طرح در شهرک کاوش گفت : مرحله اول طرح شامل تولید فیلترهای اسمز معکوس جهت آبهای لب شور خواهد بود و در ادامه و با گذشت زمان قادر خواهیم بود انواع فیلترهای ممبران جهت تصفیه آب دریا را نیز تولید نماییم.
با توجه به نیاز شهرها و صنایع کشور به آب شیرین و وارداتی بودن حجم عظیم فیلترهای تصفیه آب به کشور، پروژه ساخت و تولید انبوه فیلتر تصفیه آب ساخت داخل با تکیه بر فناوری بومی شده ، از مهم ترین پروژه های صنعت کشور محسوب می شود که با توسعه آن و سرمایه گذاری برای ایجاد واحدهای مشابه تولید فیلتر در مناطق دارای آب های شور و حاشیه دریاها، تحول عظیمی در صنعت آب و سایر صنایع کشور ایجاد می شود.

عناوین برگزیده