تاریخ: ۰۶ تير ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۷:۱۷
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۴۵۶۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تاکید کرد:

ضرورت تشکیل صندوق های حمایتی برای کارگران معادن کشور

می متالز - رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بر ضرورت تشکیل صندوق های حمایتی برای کارگران معادن کشور در جهت افزایش بازدهی کار آن ها تاکید کرد.
ضرورت تشکیل صندوق های حمایتی برای کارگران معادن کشور

عبدالوهاب سهل آبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه در وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی معدن باید توجه ویژه ای در حوزه های نظارت و بازرسی معادن انجام دهد.
وی با اشاره به عدم آموزش کامل آموزش های تخصصی و کاربردی لازم به کارگران معادن گفت: برای آموزش کارگران و اپراتورهای ماشین آلات معادن به مهارت های روز دنیا باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد و سازمان نظام مهندسی کشور، خانه صنعت و معدن و تجارت  و همچنین خانه معدن ایران باید به صورت دوره ای کلاس ها و کارگاه های آموزشی را برای کارگران برگزار کنند.
سهل آبادی بر ضرورت نوسازی تجهیزات و ماشین آلات معادن کشور نیز تاکید کرد و افزود: برخی ماشین آلات مورد استفاده در معادن کشور مربوط به سال ۱۹۷۰ میلادی هستند که ماشین آلاتی کهنه و از رده خارج شده، محسوب می شوند.
وی حمایت از کارگران بخش معدن را برای بازدهی بیشتر کار آن ها، دارای اهمیت دانست و گفت: در جهت برآورده کردن حداقل نیازهای کارگران، باید صندوق های حمایتی لازم راه اندازی شود.

عناوین برگزیده