تاریخ: ۲۶ تير ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۰:۵۱
بازدید: ۲۶۷
کد خبر: ۴۸۱۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

برگزاری کارگاه تفکر سیستمی در مجتمع مس سرچشمه

می متالز - کارگاه تفکر سیستمی در سالن کنفراس آموزش مجتمع مس سرچشمه برگزار شد.
برگزاری کارگاه تفکر سیستمی در مجتمع مس سرچشمه

معاون منابع انسانی مس منطقه کرمان در حاشیه این کارگاه به خبرنگار مس سرچشمه  گفت: این کارگاه در راستای همکاری های مشترک بین مس منطقه کرمان و دانشگاه  ولی عصر (عج) برگزار شده است.
محسن ارسلان افزود: امیدواریم با رویکردهایی که در بحث تعاملات دانشگاه و صنعت صورت گرفته ، شاهد روند و توسعه همکاریهای صمیمانه و موثر دو طرف باشیم.
وی تاکید کرد: بخشی از نیازهای صنعت را قطعا باید دانشگاهها پوشش دهند ، همان طور که صنعت می تواند در توسعه کاری دانشگاهها نقش اثر گذاری داشته باشد.
معاون منابع انسانی مس منطقه کرمان اظهار کرد:  جایگاه آموزشی بسیار خوبی در صنعت مس وجود دارد ،  لذا بستری را آماده کردیم که بخشی از این کارگاه در مس منطقه کرمان برگزار شود.
وی در بیان اهداف برگزاری این کارگاه گفت: با توجه به محتوای اثر گذار این کارگاه یعنی تفکر سیستمی ، نگاهمان را برای تعامل بیشتر، توسعه نگر خواهیم کرد و اعتقاد داریم یک نگاه پویا می تواند اثرات مثبتی در سازمان داشته باشد.
ارسلان در پایان گفت : امیدواریم این هم افزایی فکری که با برگزاری نشست ها و کارگاهها همراه است ، در کنار مطالعات پژوهشی که در دانشگاه  و صنعت  صورت می گیرد ، اثرات مثبتی داشته باشد.  
گفتنی است  ،  در این کارگاه دو روزه ، اعضای هیات رییسه ، مدیران دانشکده ها ، اعضای شورای دانشگاه ولی عصر (عج) و جمعی از مدیران مس حضور دارند.

عناوین برگزیده