تاریخ: ۲۷ تير ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۱:۰۳
بازدید: ۳۶۲
کد خبر: ۴۸۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یوسف‌نژاد در تذکر شفاهی؛

واگذاری شرکت ایریتک مغایر قانون تجارت است/ تأکید بر لزوم دقت وزارت اقتصاد در واگذاری شرکت‌های دولتی

می متالز - نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی بر لزوم دقت وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی در واگذاری شرکت‌ها تأکید کرد و گفت: باید مشکلات سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری حل شود.
واگذاری شرکت ایریتک مغایر قانون تجارت است/ تأکید بر لزوم دقت وزارت اقتصاد در واگذاری شرکت‌های دولتی

علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی روز (یکشنبه، 25 تیرماه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد شهدا گفت: ابتدا به وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری 43 درصد از سهام شرکت ایریتک تذکر می‌دهم به دلیل اینکه اقلام بدهی در این شرکت به صورت واقعی ثبت نشده است.

نماینده مردم ساری و میانرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نوع واگذاری شرکت مذکور مغایر با قانون تجارت است، بنابراین باید ضمن بررسی مسئله دستور ابطال واگذاری داده شود.

وی ادامه داد: باید زمینه اشتغال جوانان مازندران و رسیدگی به مسائل سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری و رفع مشکل تأمین اعتبار طرح‌ها و پروژه‌ها در منطقه توجه شود.

یوسف نژاد خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: باید به موضوعاتی مانند احداث فرودگاه، جاده‌های خاکی و ساخت آزادراه در حوزه انتخابیه بنده توجه کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: باید به معیشت کارمندان، کشاورزان توجه شود و اقدامات لازم برای رسیدگی به مشکلات منطقه صورت بگیرد.

عناوین برگزیده