تاریخ: ۳۰ تير ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۳۱
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۴۸۸۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران مصوب شد :

سود نهایی 35 تومانی به ازای هر سهم

می متالز - در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران، سود نهایی 35 تومان به ازای هر سهم تعیین شد که 15 تومان آن سودنقدی است و ظرف مدت 2 ماه به سهامداران حقیقی پرداخت می‌شود و 20 تومان دیگر بابت افزایش سرمایه هزینه می‌شود.
سود نهایی 35 تومانی به ازای هر سهم

دستور جلسه مجمع عادی شرکت مس شامل استماع گزارش هیأت‌مدیره و برنامه‌های آینده شرکت، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت درباره حساب‌ها و عملکرد سال مالی منتهی به 30 اسفند 95، بررسی و تصویب ترازنامه و صورت سود و زیان سال مالی مذکور، تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و انتخاب اعضای هیأت‌مدیره بود.
بر اساس این گزارش، در این مجمع رقم 42 میلیارد ریال برای هزینه‌های ورزشی و کمک‌های بلاعوض توسط شرکت ملی مس تصویب شد. همچنین حدود 10 میلیارد ریال نیز برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی اختصاص داده‌شده است؛ این هزینه به فعالیت‌های مطالعاتی و آمایش سرزمین در 6 منطقه واقع در استان آذربایجان و کرمان اختصاص داده شد.
همچنین الزامی بودن اخذ مجوز از سهامداران عمده برای اجرای پروژه‌هایی که به حجم سرمایه بیش از 10 درصد مجموع سرمایه شرکت مس نیاز دارند با هدف جلوگیری از تصمیم‌های غیرکارشناسی در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای تصویب شد.
این گزارش می‌افزاید: در پایان این جلسه انتخاب اعضای هیأت‌مدیره در دستور کار قرار گرفت که بر این اساس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین، شرکت سرمایه‌گذاری خراسان شمالی و شرکت سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی به‌عنوان هیأت‌مدیره جدید شرکت ملی صنایع مس ایران معرفی شدند.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده