تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۳۸
بازدید: ۳۴۲
کد خبر: ۴۹۸۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

انتقال فاز ۴ سیمان دورود به خرم‌آباد امکان‌پذیر نیست

می متالز - نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از امکان پذیر نبودن انتقال فاز چهارم کارخانه سیمان دورود به خرم‌آباد خبر داد.
انتقال فاز ۴ سیمان دورود به خرم‌آباد امکان‌پذیر نیست

مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز چهارم طرح جایگزین کارخانه  سیمان دورود بوده که فرسوده شده و به همین علت قیمت تمام‎شده سیمان خیلی زیاد است.

وی افزود: صنعت سیمان برند شهرستان دورود است و سهم زیادی در طرح های عمرانی غرب کشور داشته و نیاز است که با احداث فاز چهارم هزینه‌های تولید سیمان را کاهش دهیم.

کیان‌پور با بیان اینکه هر شهری طرح خودش را دارد، گفت: به هیچ وجه جابجایی و انتقال کارخانه  سیمان دورود به خرم‌آباد امکان‌پذیر نیست و احتمال آن “صفر” است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح کارخانه سیمان خرم‌آباد متعلق به بخش خصوصی بوده، اما متولی فاز چهار سیمان دورود “شستا” و دولتی است.

وی در ادامه گفت: تا پای جان می‌ایستیم که این صنعت را در شهرستان دورود حفظ کنیم و دولت باید به کلنگی که در سفر به لرستان سال ۹۳ به زمین زده ارزش قائل شود و این طرح  را اجرایی کند.

کیان‌پور گفت: دائم برای احداث این طرح پیگیری می‌کنیم و یکی از مطالبات مردم شهرستان آغاز عملیات اجرایی و تسریع در روند تکمیل است.

عناوین برگزیده