تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۷:۵۱
بازدید: ۳۶۲
کد خبر: ۵۲۵۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
پیام تبریک رییس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت روز خبرنگار :

ن والقلم و مایسطرون - سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد

می متالز - هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار و یادروز و پاسداشت طلایه‌داران وظیفه‌شناس و سخت‌کوش که با تراوش قلم‌هایشان، امواج آگاهی را به ساحل حق‌طلبی می رسانند،‌ تهنیت باد.
ن والقلم و مایسطرون - سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد

17 مرداد امسال (1396)، نیز فرصت مغتنمی است تا مراتب قدردانی خود را از کوشش ها و تلاش هایی که طی 4 سال اول دولت تدبیر و امید در مسیر اطلاع رسانی برداشته اید، ‌اعلام کنم. به واقع معتقدم اهالی رسانه پیشاپیشِ عرصه ای حرکت می کنند که بازگوی وظایف مدیران و کارشناسان به ویژه در بخش معدن و صنایع معدنی است. به همین سبب اگر همکاری صمیمانه و نقدهای سازنده و راهگشای شما تلاشگران عرصه ی خبر، همراهمان نبود، ایمیدرو قادر به اجرای برنامه های خود و اصلاح آن ها در مسیر انجام وظایف نمی شد. به واقع ایجاد تحرک در بخش معدن و صنایع معدنی ایران و عبور از چالش های این بخش، آن هم در شرایط تحریم، بدون اطلاع رسانی به موقع و کارآمد، عملی نبود. روزنامه نگاران همواره رکن اساسی از پویایی اقتصاد هستند و ما به عنوان سازمانی توسعه ای، بر این همکاری مفتخریم.

ایمیدرو؛ در شرایطی که بخش معدن و صنایع معدنی کشور افق روشنی را در مسیر توسعه و اشتغال در پیش دارد و طی دولت دوازدهم شاهد بارور شدن نهال طرح های اجرا شده خواهد بود، خود را وامدار تلاش های شما عزیزان می داند و مراتب سپاسگزاری خود را اعلام می دارد.

ضمن ادای احترام به شهدای این عرصه و با تبریک این روز خجسته، امیدوارم، همچون گذشته در کنار تعامل سازنده با اصحاب رسانه، فرصت های بازگویی خدمات انجام شده در این سازمان فراهم شود.

حق محوری، حق طلبی و حق گویی رفیق طریق و راهتان باد .

مهدی کرباسیان

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده