تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۵۴
بازدید: ۳۳۵
کد خبر: ۵۲۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در مراسمی با حضور وزیر صنعت ، معدن وتجارت:

ایدرو و رنو همکاری مشترک خود را آغاز می کنند/ قرارداد بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ صنعت خودرو ایران بین رنو فرانسه و ایدرو امضا می شود

می متالز - قرارداد همکاری مشترک در زمینه توسعه و تولید خودروهای جدید در ایران بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) و گروه خودروسازی رنو روز (دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ) با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت امضا می شود.
ایدرو و رنو همکاری مشترک خود را آغاز می کنند/ قرارداد بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ صنعت خودرو ایران بین رنو فرانسه و ایدرو امضا می شود

با گذشت بیش از ده ماه از امضای توافق اولیه در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶، قرارداد بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ صنعت خودرو ایران بین رنو فرانسه و ایدرو به عنوان نماینده بخش دولتی در ایران و شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده بخش خصوصی آماده امضا بین طرفین شد.

این همکاری مشترک شامل یک مرکز مهندسی و خرید جدید برای حمایت از قطعه سازان داخلی و یک کارخانه تولیدی با ظرفیت اولیه ۱۵۰ هزار دستگاه در سال است.
خودرو های سیمبل و داستر جدید نخستین خودروهای تولیدی این کارخانه خواهند بود که در سال ۲۰۱۸ به تولید می رسند.

براساس این توافق نامه، رنو برای نخستین بار در ایران، مراکز توزیع، فروش و خدمات پس از فروش خود را خواهد داشت.

این شرکت در حوزه تحقیق و توسعه ، خرید و بومی سازی ، تولید خودرو و توزیع و صدور آن در شبکه توزیع و تحت استاندارد شرکت رنو در بازارهای داخلی و خارجی ، فعال خواهد بود.

عناوین برگزیده