تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۲۵۰
کد خبر: ۵۳۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فراخوان سرمایه گذار طرح تاسیسات نمک زدایی در منطقه ویژه پارسیان

می متالز - شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب، شرایط جذب سرمایه گذار احداث تاسیسات نمک زدایی از آب دریا در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان را اعلام کرد.
فراخوان سرمایه گذار طرح تاسیسات نمک زدایی در منطقه ویژه پارسیان

شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب به منظور سرمایه گذاری، مدیریت، طراحی مهندسی، عملیات ساختمانی، نگهداری، تعمیرات، پیش راه اندازی و راه اندازی، تهیه و تدارکات تجهیزات، نصب و بهره‌برداری تاسیسات نمک زدایی آب دریا، ذخیره و انتقال آب در منطقه پارسیان شرایط جذب سرمایه گذار برای احداث تاسیسات نمک زدایی آب دریا، ذخیره و انتقال آب در این منطقه را اعلام کرد.

از جمله مشخصات این فراخوان می توان به ظرفیت نهایی 750 هزارمتر مکعب در روز، مدت زمان بهره برداری تجاری 30ساله، نحوه وا گذاری زمین به صورت اجاره سالیانه، نحوه ارایه قیمت به ازای هر متر مکعب آب تولیدی با ارائه مدل مالی بصورت پلکانی اشاره کرد.

بنا براین گزارش، فناوری به کارگرفته شده تاسیسات نمکزدایی گرمایی/ اسمز معکوس خواهد بود و اولویت در انتخاب با شرکت هایی است که خواهان تضمین خرید آب نباشند.

همچنین نحوه واگذاری پروژه براساس ساخت، تملک و بهره برداری(BOO) اعلام شده است و مکان اجرای پروژه در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان و اقع در استان هرمزگان شهرستان پارسیان خواهد بود.

کلیه سرمایه گذاران دارای امکانات مالی، فنی و سابقه اجرایی مناسب می توانند تا حداکثر ظرف مدت 30 روز از درج این آگهی نسبت به خرید اسناد، جهت ارزیابی صلاحیت شرکت در این فراخوان به آدرس شرکت مهندسین مشاور ره شهر،تهران، میدان ونک، ابتدای اتوبان حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان علامه شهیدی، کوچه هوشیار، پلاک 3 مراجعه نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 82172240-021 و نمابر 88883868-021 تماس حاصل فرمایید.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده