تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۵۷
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۵۴۳۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

نوردکاران به دنبال تامین شمش از بازار داخل/ ۵ نماینده مسئول رسیدگی به تامین شمش مورد نیاز نوردکاران

می متالز - سی و پنجمین جلسه رسته نورد مقاطع طویل با محوریت تامین شمش مورد نیاز نوردکاران در انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار شد.
نوردکاران به دنبال تامین شمش از بازار داخل/ ۵ نماینده مسئول رسیدگی به تامین شمش مورد نیاز نوردکاران

حمیدرضا طاهری زاده، نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران درباره سی و پنجمین نشست هم اندیشی نوردگاران گفت: در این جلسه که با محوریت تامین شمش نوردکاران برگزار شده بود، نماینده فولاد خوزستان هم به منظور تبادل نظر و جمع بندی حضور داشت.

وی افزود: پس از بررسی در جلسه، مشخص شد حداقل نیاز داخل کشور به شمش روش قوس الکتریکی چیزی حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال است که قرار شد بخشی از آن را فولاد خوزستان و بخش دیگری را هم فولاد خراسان و فولاد ارفع تامین نماید.

طاهری زاده اظهار داشت: قرار شده تا در نشست بعدی در مرحله اول تامین شمش از طریق واحدهای داخلی را پیگیری نماییم و در مرحله بعدی قیمت را با ذوبی ها هماهنگ نماییم. از این رو ۵ نماینده از رسته نورد برای مذاکره با ذوبی ها انتخاب شدند و رسالت این ۵ نماینده این است که بر کمیت و کیفیت این مسئله رسیدگی نمایند.

نایب رئیس انجمن فولاد درخصوص این سوال که آیا پیرامون تعدیل یا تغییر نرخ ها نیز صبحت شد؟ گفت: نظر به اینکه قیمت های جهانی کماکان صعودی است، قیمت های داخلی هم به سمت تثبیت و رشد باید حرکت نماید که این اتفاق حتمی به نظر می رسد.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده