تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۲۷
بازدید: ۴۶۸
کد خبر: ۵۴۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:

۷۰ درصد برنامه‌های شریعتمداری با اسناد بالادستی منطبق است

می متالز - نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰ درصد برنامه‌های شریعتمداری با برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و اسناد بالادستی منطبق و ۳۰ درصد نیز همسو است.
۷۰ درصد برنامه‌های شریعتمداری با اسناد بالادستی منطبق است

علی ابراهیمی به عنوان نماینده موافق گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه بررسی برنامه ها و صلاحیت وزرا در مجلس شورای اسلامی, عنوان کرد: خدمات و سوابق شریعتمداری بر کسی پوشیده نیست و روابط خوب وی می تواند وزارت صنعت، معدن و تجارت را در جهت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه به پیش ببرد.

وی وزارت صنعت معدن و تجارت را یک ساختار تجمیع شده با ابعاد راهبردی و مجموعه ای گسترده دانست و گفت: شریعتمداری بر رقابت پذیری و کیفی سازی و رعایت استانداردهای بین المللی و ایفای نقش استاندارد باور و بر پیگیری طرح‌های کلان ملی اشراف کامل دارد.

ابراهیمی با تأکید بر این موضوع که گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت روحیه کار کردن با افراد خبره را دارد و اهالی صنعت برای همکاری با وی نیز اعلام آمادگی کردند، افزود: توجه به سرمایه گذاری متوازن و اقتصاد مقاومتی، بهبود فضای کسب و کار و تلاش برای ارزش افزوده بیشتر و تلاش برای جلوگیری از فساد و الحاق به سازمان تجارت جهانی از ارزش های حاکم بر برنامه پیشنهادی وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی ۷۰ درصد برنامه‌های شریعتمداری را با برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و اسناد بالادستی منطبق و ۳۰ درصد را نیز همسو دانست و گفت: ارتقای شاخص های اقتصادی مانند رقابت پذیری، سهم در تجارت جهانی و فضای کسب و کار باید در دستور کار شریعتمداری قرار بگیرد.

ابراهیمی  در پایان از شریعتمداری خواست تا نگرش صادرات محور و توجه به بازارهای هدف و پیاده سازی خصوصی سازی به صورت کامل را در دستور کار قرار دهد.

عناوین برگزیده