تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۴۰
بازدید: ۲۸۳
کد خبر: ۵۶۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مفتح:

استقبال از احیای معاونت اقتصادی در ریاست جمهوری/ تیم اقتصادی هماهنگ ارنج شوند

می متالز - سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:احیای معاونت اقتصادی در ریاست جمهوری یک نکته مثبت بوده البته در صورتی که این معاونت بتواند بین اعضای تیم اقتصادی دولت هماهنگی ایجاد کند.
استقبال از احیای معاونت اقتصادی در ریاست جمهوری/ تیم اقتصادی هماهنگ ارنج شوند

محمد مهدی مفتح  گفت:بزرگترین مسئله دولت، درباره با رفع مشکلات اقتصادی است در حال حاضر مشکلات متنوعی مانند رکود، بیکاری و تورم در جامعه وجود دارد که بطور طبیعی باید تلاش کرد رفع شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هماهنگی تیم اقتصادی دولت لازمه ی مهم در رفع مشکلات اقتصادی است، گفت:احیای معاونت اقتصادی در ریاست جمهوری یک نکته مثبت بوده البته در صورتی که این معاونت بتواند بین اعضای تیم اقتصادی دولت هماهنگی ایجاد کند.   

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:متغیرهای اقتصادی بعضا در جریان مخالف هم کار می کنند بنابراین ممکن است اجرای سیاست های ضد تورمی منجر به تشدید رکود در جامعه منجر شود.

مفتح افزود:باید تدابیری اتخاذ کرد که متغیرهای اقتصادی که بعضا تاثیرات ناهماهنگی در اقتصاد دارند مدیریت شوند تا در مجموع برآیند مثبتی حاصل شود و نباید فراموش کرد سیاست دولت در زمینه خروج غیرتورمی از رکود، با اجرای هماهنگ سیاست های اقتصادی ممکن می شود.

وی ادامه داد:باید تیم اقتصادی دولت با هماهنگی، روش های اتخاذ کنند که در مجموع شرایط اقتصادی کشور ارتقا یابد و لحاظ تاثیر متغیرها برهم، فراموش نشود.

سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود:امیدوارم تیم اقتصادی دولت با هماهنگی کار کنند تا وعده های ریاست جمهوری در خصوص اشتغالزایی عملی شود.رای بالای مجلس به اعضای کابینه بیانگر این است که برای رفع مشکلات اقتصادی، مجلس آماده هرگونه همکاری با دولت است.

عناوین برگزیده