تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۲۳
بازدید: ۳۸۴
کد خبر: ۵۷۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پورابراهیمی نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با کرباسیان را تشریح کرد؛

توافق مجلس و دولت برای آزادسازی سهام عدالت و انتقال مالکیت سهام به مردم

می متالز - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مقرر شد با همکاری مشترک مجلس و وزارت اقتصاد موضوع آزادسازی سهام عدالت و انتقال مالکیت آن به مردم در قالب طرح یا لایحه تا ۳ ماه آینده به نتیجه برسد.
توافق مجلس و دولت برای آزادسازی سهام عدالت و انتقال مالکیت سهام به مردم

محمدرضا پور ابراهیمی داورانی، در خصوص جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: در این نشست وزیر اقتصاد و معاونانشان حضور داشتند و در خصوص برنامه های کاری این وزارتخانه در 4 سال آینده صحبت شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولویت مسائل اجرایی کشور در خصوص مسائل اقتصادی است و در این راستا قصد داریم با تعامل و همکاری با وزارت اقتصاد براساس یک جدول زمانبندی به مشکلات اقتصادی رسیدگی شود.

پورابراهیمی افزود: در صورت به سرانجام رسیدن طرح ها و لوایح که در کمیسیون اقتصاد مجلس در حال بررسی است تحولات اساسی در اقتصاد کشور ایجاد می شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز تأکید شد که با همکاری وزارت اقتصاد و نهادهای مسئول به موضوعاتی مانند اصلاح نظام بانکی رسیدگی شود.

پورابراهیمی افزود: بحث آزادسازی سهام عدالت و انتقال مالکیت این سهام به مردم در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت و توافق شد در این رابطه طرح یا لایحه ای تا 3 ماه آینده به سرانجام برسد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: نهایی شدن قانون مالیات برارزش افزوده از محورهای دیگر مورد بررسی در جلسه کمیسیون اقتصادی با وزیر اقتصاد بود و در این راستا همکاری های خوبی بین تیم مالیاتی وزارت اقتصاد با کمیسیون اقتصاد مجلس وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس افزود: لایحه اصلاح نظام گمرکی و همچنین توجه جدی به خصوصی سازی و کاهش تصدی گری دولت از دیگر موضوعاتی بود که در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: امیدوارم با تفاهم و تعامل بین مجلس و دولت گام های مثبت در اقتصاد کشور برداشته شود.

عناوین برگزیده