تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۱۷
بازدید: ۵۸۴
کد خبر: ۵۷۵۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

مقصد صادراتی ورق سرد آرین پاژ کدام کشورها است؟/ برنامه آرین پاژ تولید ۲۵ هزار تن به صورت ماهانه است

می متالز - در روزهای اخیر شاهد صادرات اولین محموله ورق های سرد فولادی ازکارخانه صنعت ورق آرین پاژ واقع در استان قم به کشور عراق بودیم.
مقصد صادراتی ورق سرد آرین پاژ کدام کشورها است؟/ برنامه آرین پاژ تولید ۲۵ هزار تن به صورت ماهانه است

به گزارش می متالز، شرکت صنعت ورق آرین پاژ که تولید و تامین کننده  ورق های فولادی اصلاح شده کیفی است در وهله اول سه کشور عراق، ترکیه و افغانستان را بازار هدف خود قرار داد که صادرات به عراق تحقق یافت و موفق شد قراردادی با ارزش کلی یک میلیون دلار داشته باشد.
گفتنی است، محصولات صنعت ورق آرین پاژ در خودروسازی، لوازم خانگی و صنایع پایین دستی کاربرد دارد و در خط تولید این کارخانه علاوه بر بحث شستشوی ورق، گرفتن موج های سطحی ورق، اصلاحات لبه، بازرسی و اصلاح سطح ورق و در نتیجه برش، اصلاح ابعاد و تبدیل به ابعاد مورد نیاز مشتری نیز انجام می شود.

صنعت ورق آرین پاژ علاوه بر تولید ورق های فولادی اصلاح شده، توانسته بخشی از خط تولید را که پیش از این در انحصار چند کشور اروپایی بود بهبود و ارتقا داده و ضمن بومی سازی بخشی از خطوط، از هدر رفت حجم زیادی از محصولات فولادی جلوگیری نماید.و امکان استفاده مجدد ازورقهای زائد را بدون ذوب مجدد فراهم آورد.

به گفته محمد مهدی یارجانلی، مدیرعامل این واحد، با وجود توانایی های زیاد تنها با ۱۰ درصد ظرفیت یعنی تولید ۲ تا ۳ هزار تن در ماه کار می کند.

مدیرعامل صنعت ورق آرین پاژ گفت: در صورت تامین نقدینگی و اجرای طرح توسعه، این واحد صنعتی می تواند ظرفیت تولید خود را به بیش از ۲۵ هزار تن در ماه و اشتغال زایی را از ۴۰ به ۱۰۰ نفر افزایش دهد.

طبق این گزارش، بزرگترین مشکل این شرکت، تامین نقدینگی و سرمایه در گردش است یعنی برای تامین مواد اولیه نیازمند گشایش خطوط اعتباری هست که مسئولان شرکت امیدوارند با رفع این معضل به ظرفیت اسمی خود نزدیک شوند. البته وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایت از واحدهایی از این دست، بسته های حمایتی را در نظر گرفته است برای مثال برای کمک به تامین نقدینگی واحد صنعت ورق آرین پاژ تلاش شده اعتبار اسنادی داخلی توسط یکی از بانک ها صورت گیرد.

گفتنی است، نیاز ایران به ورق سرد اصلاح شده سالانه ۲ میلیون تن است که این واحد قادر است ۱۵ تا ۲۰ درصد از این میزان را تامین نماید.

منبع: چیلان
نظرات بینندگان
مرتضی اقبالی
-
تاریخ : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
بنده یکی از کارکنان قدیمی شرکت صنعت ورق آرین پاژ هستم مدیریت محترم عامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ توانستند با مدیریت قوی خود شرکتی که می رفت کلا برشکست بشود به رونق برساند و در سطح بین المللی بدرخشد خدا خیرت بدهد و در این دنیا و آخرت سربلند باشی جناب مهندس یارجانلی
مصطفی اسماعیل پور
-
تاریخ : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
سلام و درود بر مدیریت مدبر دانا و با ذکاوت
عناوین برگزیده