تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۰:۵۳
بازدید: ۲۸۸
کد خبر: ۵۷۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت تهران خبر داد:

اشتغالزایی2 هزار و 750 نفر در تهران با رونمایی از 57 طرح صنعتی

می متالز - رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت تهران عنوان کرد: با رونمایی از 57 طرح تولیدی وصنعتی تهران به ارزش بیش از 710 میلیارد تومان 2 هزار و 750 نفر مشغول بکار می شوند.
اشتغالزایی2 هزار و 750 نفر در تهران با رونمایی از 57 طرح صنعتی


به گزارش می متالز، مهندس مس فروش گفت: این طرح های صنعتی شامل ماشین آلات و تجهیزات ، لوازم بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، پلاستیک و لاستیک، مبلمان و ... خواهد بود.


تاکید مس فروش برای احیاء دوباره تام فیلتر

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت تهران در بازدید از کارخانه تام فیلتر در شهرک عباس آباد پاکدشت،بر  احیاء دوباره آن تاکید کرد.
مهندس مس فروش ضمن همدردی و ابراز تاسف از این حادثه گفت: باید تمام تلاش ها برای احیای دوباره این کارخانه صورت گیرد .
وی خاطر نشان کرد: در اولین جلسه ستاد تسهیل استان مشکلات و راهکارهای لازم برای تسریع در امور مطرح خواهد شد. امیدواریم از محل تسهیلات رونق تولید در سطح استان و ملی بتوانیم سرعت بازسازی واحد را بیشتر کرده و با همت مدیران و مجموعه کارگران شرکت شاهد رونق و تولید در تام فیلتر باشیم.

شایان ذکر است تام فیلتر در شهرک صنعتی عباس آباد پایتخت با 110 نفر اشتغال تولید کننده انواع فیلتر های روغن صنایع خودروسازی بود که روز جمعه 27 مرداد دچار حریق شد و سه سوله بزرگ این کارخانه از جمله انبار آن در آتش سوخت.

نشست و کارگاه آموزشی کشف کالای قاچاق در شهریار

در راستای اجرای مصوبات کارگروه کالای قاچاق شهرستان شهریاروهمچنین اجرای طرح نظارتی کشف کالای قاچاق جلسه هماهنگی و کارگاه آموزشی چگونگی کشف کالای قاچاق برگزار شد.
این جلسه با حضورمعاون گمرک، مسئولین پلیس آگاهی به همراه پرسنل تحت الامروپرسنل کلانتری های شهرستان، رئیس شعب اداره تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهریار برگزارگردید.

اقدامات اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین در هفته دولت

رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین از اقدامات این اداره در هفته دولت خبر داد .
 میرزایی با اعلام آمادگی 9 طرح تولیدی و صنعتی جهت بهره برداری،  با توجه با آغاز هفته دولت در شهرستان ورامین  گفت : این طرح ها همزمان با هفته دولت، با سرمایه گذاری در مجموع 165 میلیون  و  147 هزار ریال و اشتغال 155نفر افتتاح و وارد چرخه تولید و اشتغالزایی  شهرستان می شوند .

 وی بیان کرد: این پروژه‌ ها شامل تولید انواع عطر ـ البسه و روکش تختهای بیمارستانی ـ  تولید بتن ـ تولید انواع پلاتین های بیمارستانی ـ بازسازی ماشین آلات خط تولید ـ تولید انواع پوشاک و غیره می باشد .
وی خاطر نشان کرد: اعتبار مورد نیاز این طرح ها از محل آورده بخش خصوص و تسهیلات بانکی، تامین شده است که امید آن می رود که در نیمه دوم سال نیز شاهد رشد بیشتر واحدهای تولیدی در شهرستان ورامین باشیم .
میرزایی در ادامه به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت  شهرستان ورامین خبر داد و گفت : این نمایشگاه به همت فرمانداری شهرستان ورامین و تلاش و کوشش مجموعه اداره صنعت ، معدن وتجارت ، جهت نمایش دستاوردهای حوزه های مختلف نظیرتولید و صنعت ، کشاورزی، آب و فاضلاب، تعاون، صنایع دستی، گاز، برق، مخابرات و غیره  برگزار می گردد .
وی افزود : مسئولان ورامین با هدف ارائه دستاوردهایی که به واسطه تلاش دولت محترم  تدبیر و امید ، در این شهرستان به دست آمده اقدام به برپایی نمایشگاهی در حوزه های مختلف نموده اند که در این نمایشگاه تلاش شده تا ضمن معرفی فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف ، ظرفیت ها و قابلیت های موجود در شهرستان در معرض دید عموم قرار گیرد.
 وی در پایان گفت : این نمایشگاه از 5 الی 9 شهریورماه ، میزبان مسئولان وکارکنان ادارات، دانش آموزان و عموم مردم مومن و انقلابی شهرستان ورامین به نشانی ورامین – میدان رازی – بلوارامام رضا (ع) خیابان ده شریفا است

افتتاح 3 طرح صنعتی در فیروز کوه

طرح های صنعتی با سرمایه گذاری 6 میلیارد و هشتصد میلیون تومان و اشتغالزایی بیش از 60 نفر با حضور استاندار تهران در فیروزکوه افتتاح شد
با حضور استاندار و رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران و طاهری فرماندارشهرستان فیروزکوه 3 طرح صنعتی افتتاح گردید.
در این مراسم سه شرکت "پارس پویش درمان" تولیدکننده تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با سرمایه گذاری 33هزار میلیون ریال و اشتغالزایی 25نفر، شرکت " سفیران زمین سبز" تولیدکننده بطریهای یک بار مصرف با سرمایه گذاری 15هزار میلیون ریال و اشتغالزایی 27 نفر و شرکت "کولرایران" تولید کننده سیستم های سرمایشی خودرو و فیلتر های هوای کابین خودرو با سرمایه گذاری 20هزار میلیون ریال و اشتغالزایی 8 نفر افتتاح و آغاز بکار کردند.

عناوین برگزیده