تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۶:۱۰
بازدید: ۳۰۵
کد خبر: ۵۸۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کسب رتبه برتر استانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت فارس " برنامه اقتصاد مقاومتی" درجشنواره شهید رجایی

می متالز - سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس درجشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر " برنامه اقتصاد مقاومتی" استانی شد.
کسب رتبه برتر استانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت فارس " برنامه اقتصاد مقاومتی" درجشنواره شهید رجایی

به گزارش می متالز، دربیستمین جشنواره شهید رجایی، که به میزبانی استانداری فارس و با حضور مسوولان، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد  ،  براساس ارزیابی فعالیت های عمومی  واختصاصی  دستگاههای اجرایی در سال 95، سازمان صنعت ، معدن و تجارت فارس به عنوان دستگاه برتر استان در" برنامه اقتصاد مقاومتی"  معرفی شد که با اهدا  "لوح  و تندیس" این جشنواره توسط  مهندس افشانی استاندار فارس  وآیت اله ایمانی نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه شیراز  از  دکتر علی همتی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت فارس  تقدیر بعمل آمد .
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این آیین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، گفت: شهیدان رجایی و باهنر، اسوه ایثار در زمان خود بودند و باقی خواهند ماند، زیرا آنان در کینه و نفرت منافقان سوختند، تا زنده بودن را به دولت های بعدی بیاموزند و آنچه که در دنیا پایدار می ماند، تلاش در جهت رضای خداوند است.
آیت اله "اسداله ایمانی"، با بیان اینکه باید از آنهایی که فعالیت های بسیار بالایی دارند، تقدیر شود، افزود:  هفته دولت فرصت مناسبی برای این کار است، همچنین مسوولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند و مردم نیز باید قدردان وجود مسوولان باشند که ارتباط این دو با هم، ظریف و ارزشمند است.
استاندار فارس نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: استان فارس بر اساس شاخص های مهم کشور، در وضعیت مطلوب تری نسبت به سال گذشته قرار گرفته است.
مهندس "سید محمدعلی افشانی"، افزود: مبنای افتتاح، باید بهره برداری برای مردم ارایه خدمات باشد.
وی با تاکید بر شناخت افراد مستعد و کارمندان سالم و پرتلاش  گفت : ضرورت دارد زمینه رشد آنها را فراهم نماییم  همچنین  لازم است از شرکت های دانش بنیان حمایت کرد، زیرا سرمایه کشور محسوب می شوند.

عناوین برگزیده