تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۴۶
بازدید: ۳۸۷
کد خبر: ۵۸۳۶
سرویس خبر : انرژی
بررسی معاملات امروز تالار پتروشیمی؛

رقابت برای ۵مواد شیمیایی

می متالز - حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز ۱۰ هزار و ۴۹۳ تن رقم خورد.
رقابت برای ۵مواد شیمیایی

به گزارش می متالز، عرضه محصولات ۱۶ هزار و ۱۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۸ هزار و ۷۷۳ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، دی اتیل هگزانول، اورتوزایلین، اسیداستیک، زایلین مخلوط و ایزوبوتانول ازسوی کارگزاران با رقابت خریداری شدند.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با ۱۱۰۰ تن عرضه ۱۷۲۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۵۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۳۵ تومان بود.

همچنین اورتوزایلین پتروشیمی برزویه با ۸۰۰ تن عرضه ۵۰۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۳۷۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۱۵ تومان بود. این کالا به صورت سلف عرضه شد.

اسیداستیک پتروشیمی فن آوران هم با ۱۱۰۴ تن عرضه ۱۱۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۵۰۳ تومان بود، بیشترین قیمت ثبت شده برای خرید اسیداستیک فن آوران یک هزار و ۵۱۵ تومان بود.

زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام هم با ۱۱۰۴ تن عرضه ۱۱۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۳۷۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۰۳ تومان رقم خورد.

همچنین ایزوبوتانول پتروشیمی شازند با ۱۱۰ تن عرضه ۱۰۲۳ تن تقاضا داشت،قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۸۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۳هزار و ۶۰ تومان رقم خورد.

در همین حال آروماتیک سنگین پتروشیمی برزویه، استایرن منومر پتروشیمی پارس و منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند نیز وارد سیستم مچینگ شدند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده