تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۴۲
بازدید: ۳۹۹
کد خبر: ۵۸۴۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بازدید نماینده بندرعباس از صندوق بازنشستگی مس مطرح شد؛

تبدیل سرمایه های راکد صندوق بازنشستگی مس به طرح های مولد اقتصادی

می متالز - نماینده مردم قشم وبندرعباس درمجلس دردیدار با مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس مشکلات بازنشستگان این صندوق را مورد بررسی قرار داد.
تبدیل سرمایه های راکد صندوق بازنشستگی مس به طرح های مولد اقتصادی

 به گزارش می متالز، حسین هاشمی نماینده  بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از مؤسسه صندوق بازنشستگی مس،  با مدیر عامل و یکی از اعضاء هیئت مدیره درباره شرایط صندوق، وضعیت بازنشستگان و دغدغه های آنان گفت و گو و تبادل نظر کرد. 

سید حجت الله موسوی در این جلسه پس از ارائه گزارشی درخصوص عملکرد صندوق و افزایش سودآوری تصریح کرد: با توجه به این که این مؤسسه دارائی هایی در استان هرمزگان دارد که بعضاً بلااستفاده و یا با بازدهی پایین می باشند، می توان شرایطی را فراهم کرد تا امکان درآمدزائی و سرمایه گذاری مفید از طریق آنها فراهم شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران تأکید کرد: به طور قطع این برنامه می تواند در رونق اقتصادی بندرعباس نیز اثرگذار باشد. 

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان نیز با اشاره به پتانسیل بالای منطقه، از برنامه های مؤسسه حمایت و قول مساعد داد تا در زمینه معرفی سرمایه گذاران و همراهی مسئولان استان همکاری های لازم صورت گیرد. 

وی همچنین ضرورت تجدید نظر در قوانین به منظور ایجاد آرامش خاطر در بازنشستگان عزیز را یادآور و آمادگی خود را برای طرح موضوعات مرتبط در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

عناوین برگزیده