تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۷:۵۵
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۵۸۶۰
سرویس خبر : انرژی

اکراین به جمع مشتریان نمایشگاه ایران پلاست پیوست

می متالز - سفیر اکراین در تهران از آمادگی این کشور برای حضور نمایندگان بخش خصوصی صنایع پلاستیک و تکمیلی پتروشیمی این کشور در یازدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست خبر داد و اعلام کرد: به زودی لیست این هیات تجاری به شرکت ملی صنایع پتروشیمی و ستاد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست اعلام می‌شود.
اکراین به جمع مشتریان نمایشگاه ایران پلاست پیوست

به گزارش می متالز، در آستانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، گفت‌وگو و مذاکرات با کشورها و بازارهای بزرگ محوصلات پپتروشیمی، پلاستیک و صنایع تکمیلی پتروشیمی برای حضور بازرگانان و تجار این کشورها در یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنایع تکمیلی پتروشیمی جهان در تهران شتاب بیشتری گرفته است.

بر این اساس پس از انجام گفت‌وگو و مکاتبات گسترده با هیات‌های تجاری و اقتصادی کشورهای مختلفی همچون ارمنستان، افغانستان، عراق، اقلیم کردستان عراق، سوریه، لبنان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، امارات، عمان، پاکستان، سریلانکا، هند، گرجستان، اوکراین، ترکمنستان، ایتالیا، آلمان، فرانسه برای حضور و بازدید از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، اکراین هم برای حضور در این گردهمایی صنعتی اعلام آمادگی کرد.

«سرگئی بوردیلیاک» سفیر اکراین در تهران در دیدار و گفت‌وگو با «مرضیه شاهدائی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران برای حضور نمایندگان بخش خصوصی صنایع پلاستیک و تکمیلی پتروشیمی این کشور در یازدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست که مهرماه سال جاری در ایران برگزار خواهد شد نیز اعلام آمادگی کرد.

بر اساس توافق انجام گرفته مقرر شده که سفیر اکراین در کوتاه‌ترین زمان ممکن لیست شرکت‌کنندگان و فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی این کشور را برای بازدید از نمایشگاه ایران پلاست را اعلام کند.

در همین حال کوروش حسن پور رییس تشریفات یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست هم اخیرا با اشاره به اجرای طرح «فرودگاه تا فرودگاه» در آستانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، اعلام کرده است: با هدف بهبود فضای کسب و کار صنایع تکمیلی پتروشیمی هیات‌های اقتصادی و تجاری آسیایی و اروپایی از نمایشگاه ایران پلاست بازدید خواهند کرد.

گفتنی است، یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۲ تا ۵ مهرماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین‌آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

عناوین برگزیده