تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۹:۴۶
بازدید: ۳۷۱
کد خبر: ۵۸۶۸

حمل و نقل هوایی ایران هم صاحب نمایشگاه شد

می متالز - نخستین نمایشگاه حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی 24 تا 26 شهریور ماه سال جاری، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
حمل و نقل هوایی ایران هم صاحب نمایشگاه شد

به گزارش می متالز، در نخستین نمایشگاه حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی، با حضور شرکت های دانش بنیان داخلی و شرکت های خارجی از کشورهای اروپایی و آسیایی به خصوص شرکت های چینی و روسی، آخرین فناوری های حوزه هوانوردی و فرودگاهی به نمایش گذاشته می شود.

یکی از اهداف ایروپرشیا از برگزاری نمایشگاه، آشنایی متخصصان داخلی و شرکت های دانش بنیان با آخرین فناوری های صنعت هوانوردی روز دنیا است تا با تلاش صنایع داخلی، اهداف تعیین شده در افق 1400 عملیاتی شود.

حمل و نقل هوایی، ایمنی پرواز، تکنولوژی هوایی، شرکت های هواپیمایی، تجهیزات هواپیمایی و سرویس ها، سرمایه گذاری در صنعت هواپیمایی، مشاوره در صنعت هواپیمایی، تعمیر و نگهداری، فرودگاه و تجهیزات کنترل ترافیک هوایی و تجهیزات سرویس زمینی هوایی از جمله محورهای برگزاری این نمایشگاه است.

همچنین از دیگر محورهای این نمایشگاه می توان به بیمه در صنعت هوایی، هلی کوپتر، مراکز آموزش صنعت هوایی، سلامتی و محیط زیست، راه حل های فن آوری اطلاعات در صنعت، سازمان های دارای قدرت کنترل، سیستم های ناوبری و امنیت اشاره کرد.

شرکت‌هایی که در هر یک از زمینه‌های ذکر شده فعالیتی داشته باشند می‌توانند ضمن شرکت در نمایشگاه با برقرای ارتباط مستقیم با سایر شرکت‌کنندگان از آخرین فناوری‌های روز دنیا مطلع شوند. سمینارهای علمی و فنی در رابطه با صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی نیز در محل نمایشگاه برگزار می شود.

عناوین برگزیده