تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۲۲
بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۵۸۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرداخت تسهیلات ۱۱ میلیارد تومانی به تولیدی های بهشهر

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهشهر گفت: ۱۱ میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی و صنعتی تسهیلات تزریق شد.
پرداخت تسهیلات ۱۱ میلیارد تومانی به تولیدی های بهشهر

به گزارش می متالز، اسماعیل هادی نژاد بابیان اینکه سرمایه در گردش و نقدینگی دو مشکل عمده واحدهای تولیدی و صنعتی است، گفت: البته به‌جز این موارد، رکن مهم‌تر عدم مدیریت واحدهای تولیدی است.
وی افزود: متأسفانه بسیاری از کارآفرینان، هیات مدیره و مدیر تولید در خط تولید حضور ندارد و بسیاری از محصولات تولیدی با نیت صادرات محور بودن تولید نمی‌شود ازاین‌رو، با توجه به هزینه‌های بالایی که در خط تولید بسیاری از این واحدهای تولیدی متقبل می‌شوند رغبتی برای تولید محصول رقابت‌پذیر و توانایی ای برای شناسایی بازارهای هدف باقی نمی ماند.
به گفته هادی نژاد،باوجود چنین مشکلاتی بسیاری از این واحدهای تولیدی بعد از گذشت زمان از چرخه تولید خارج می‌شوند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهشهر اظهار کرد: دولت  برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی ؛طرح رونق تولید را مدنظر قرارداد و بر اساس این طرح، در سال ۹۵ در شهرستان بهشهر ۳۶ واحد صنعتی برای این طرح ثبت‌نام کردند و ۲۲ واحد به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.
هادی نژاد، تصریح کرد: ۱۴ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان بهشهر از طرح رونق تولید بهره‌مند شده اند اما سایر واحدهای امکان فراهم کردن وثیقه برای دریافت تسهیلات را نداشتند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهشهر تصریح کرد: ازآنجایی‌که طرح رونق تولید در سال ۹۶ هم ادامه دارد تاکنون ۲۱ واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید ثبت‌نام کرده‌اند و ۷ واحد تولیدی و صنعتی اطلاعات خود را وارد سامانه کرده اند که به بانک معرفی‌شده‌اند.تسهیلات به این واحدها بعد از تکمیل پرونده تعلق خواهد گرفت.
گفتنی است، شهرستان بهشهر از شهرستان‌های استان مازندران است.

عناوین برگزیده