تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۱۲
بازدید: ۵۹۱
کد خبر: ۵۹۱۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
شرکت مس و پروژه‌هایی برای عدالت ورزشی

دو زمین ورزشی در آذربایجان شرقی افتتاح شد

می متالز - شرکت مس برای عمل به مسئولیت اجتماعی و کمک به برقراری عدالت ورزشی، روی اجرای پروژه‌های ورزشی کوچک اما پربازده مردمی سرمایه‌گذاری کرده که در ادامه این روند، دو زمین ورزشی با چمن مصنوعی در شهر ورزقان و روستای دیزج‌ملک از توابع آذربایجان شرقی افتتاح شد.
دو زمین ورزشی در آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش می متالز، این دو زمین ورزشی با چمن مصنوعی در ابعاد 44 در 24 متر، عصر دیروز در شهر و روستای یادشده به بهره‌برداری رسیدند.
در مراسم افتتاح این زمین‌های ورزشی، جمعی از مردم و مقامات محلی ورزقان و دیزج‌ملک در استان آذربایجان شرقی حضور یافتند و از شرکت ملی صنایع مس ایران برای اجرای پروژه‌ها تقدیر کردند.
پیش از این نیز شرکت مس پروژه‌های ورزشی مشابهی را در شهرهای استان کرمان و آذربایجان شرقی ازجمله مناطق خرسند شهربابک، خاتون‌‌آباد، گلزار بردسیر، انار، محمودشهر، نجف‌شهر و خواجوشهر سیرجان، پاریز و... اجرا کرده و به بهره‌برداری رسانده است. با افتتاح این زمین‌های ورزشی، مردمان مناطق یادشده از امکانات لازم و محیط‌های استاندارد و سالم ورزشی برخوردار شده‌اند که این امر، به افزایش رفاه و نشاط این مناطق کمک بسیاری کرده است.
گفتنی است؛ پروژه‌های دیگری از این دست نیز توسط شرکت مس در نقاط دیگری از کشور در حال اجراست که در ماه‌های آتی برای استفاده مردم به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده