تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۳۸
بازدید: ۳۴۵
کد خبر: ۵۹۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کیان پور:

دولت برای جذب سرمایه‌گذار به فکر منفعت‌طلبی و سهم‌خواهی نباشد/لزوم اصلاح قوانین سخت‌گیرانه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی

می متالز - نایب رییس کمیسیون عمران مجلس، گفت:دولت باید قوانین سختگیرانه و بازدارنده برای سرمایه گذاری در بخش خصوصی را اصلاح و بازنگری کند.
دولت برای جذب سرمایه‌گذار به فکر منفعت‌طلبی و سهم‌خواهی نباشد/لزوم اصلاح قوانین سخت‌گیرانه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی

به گزارش می متالز، مجید کیان پور با اشاره به بوروکراسی پیچیده سرمایه گذاری در کشور، گفت: دولت باید قوانین سختگیرانه و بازدارنده برای سرمایه گذاری در بخش خصوصی را اصلاح و بازنگری کند.
نایب رییس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی،  با اشاره به سختگیرانه بودن و بازدارندگی برخی قوانین و مقررات دولتی بر سر راه سرمایه گذاری بخش خصوصی افزود: گاهی اوقات سرمایه گذار چنان اسیر قوانین دست و پا گیر می شود که عملا عطای سرمایه گذاری را به لقایش می بخشد.

ضرورت حمایت از بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری به ویژه در مناطق محروم

وی  با تاکید بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری به ویژه در مناطق محروم، ادامه داد: گاهی مشاهده می شود که سرمایه گذار با شوق و انگیزه فراوان پا به میدان می گذارد،  اما در همان ابتدای راه به گونه ای با او برخورد می شود که از ادامه راه منصرف می شود.
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تسهیل فرآیندهای اداری و سازمانی را مهمترین عامل در حمایت از بخش خصوصی دانست و  تصریح کرد: برای جذب سرمایه گذار دولت نباید به فکر منفعت طلبی و سهم خواهی باشد، بلکه باید به دنبال فرصت سازی باشد و از این بخش حمایت جدی و کامل کند.

عناوین برگزیده