تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۲۹
بازدید: ۳۴۶
کد خبر: ۵۹۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد :

نشست معرفی رتبه بندی شرکت های طراحی و مونتاژ آسانسور

می متالز - نشست معرفی رتبه بندی شرکت های طراحی و مونتاژ آسانسور در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
نشست معرفی رتبه بندی شرکت های طراحی و مونتاژ آسانسور

به گزارش می متالز، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این نشست با اشاره به سابقه این سازمان در کمک به سازمان ها و بنگاه های کشور در توسعه کسب و کار شان گفت : اگرچه سازمان مدیریت صنعتی، سازمانی دولتی است اما افتخار می کنیم که ۸۶ درصد مشتریان ما از بخش خصوصی هستند.
محمد علی محمدی با اشاره به فعالیت های رتبه بندی، ارزیابی و اعتبار بخشی سازمان مدیریت صنعتی تصریح کرد: هر کار جدیدی در حین اجرا راهکارهای اصلاح و بهبود خود را نشان می دهد و امیدواریم بازخورهای پیشکسوتان این صنعت، باعث بهبود فرایند رتبه بندی طراحی و مونتاژ شرکت های آسانسور شود.
مدیرکل صنایع ماشین سازی و تجهیزات وزرات صنعت، معدن و تجارت هم در این نشست گفت : این پروژه از چند ماه قبل بمنظور رتبه بندی شرکت های طراحی و مونتاژ آسانسور آغاز شده است و وزارت صنعت، معدن و تجارت بعنوان راهکاری برای سامان دهی فعالیت های این صنعت به آن نگاه می کند.
امیر حسین شیروی افزود: این کار بعد از همفکری های بسیار صورت گرفته و هدف آن نظارت، دقت و انضباط در صنعت طراحی و مونتاژ آسانسور است.
در ادامه این نشست، مزیت های رتبه بندی مذکور و روش شناسی طراحی مدل آن تشریح شد و حاضران به بیان نظرات و طرح پرسش های خود پرداختند.

عناوین برگزیده