تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۰:۱۱
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۵۹۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی اولین هفته شهریور ماه رقم خورد؛

معامله ۴۳۷ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران

می متالز - طی هفته گذشته، حدود ۴۳۷ هزار و ۴۵۸ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۷ هزار و ۴۱ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
معامله ۴۳۷ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران

به گزارش می متالز، طی هفته اول شهریور ماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۱ هزار و ۱۳۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹۹۹ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲ هزار تن آلومینیوم، ۲ هزار و ۲۶۶ تن فولاد، ۸ هزار و ۹۷۰ تن مس، ۱۳۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۹۰ هزار و ۳۵۸ تن انواع کالا به ارزش ۵هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۷۵ هزار و ۸۸۶ تن قیر، ۵۹ هزار و ۱۵ تن مواد پلیمری، ۹۱ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۷ هزار تن لوب کات، ۲۶ هزار و ۷۰ تن مواد شیمیایی، ۷ هزار و ۵۸۰ تن گوگرد، یک هزار و ۱۲ تن روغن پایه، یک هزار تن سلاپس واکس، ۴۰ تن گازها و خوراک ها  و ۲ هزار ۲۵۴ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در اولین هفته شهریور ماه، شاهد معامله ۳۴ هزار و ۸۰۲ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۴۳۱ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۴ هزار و ۵۶۵ تن جو دامی، ۲۲ هزار و ۹۰۹ تن گندم، ۶ هزار و ۸۲۵ تن شکر سفید و ۵۰۲ هزار قطعه جوجه یک روزه مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۱۰۰ تن محصول معدنی، ۱۵۴ تن محصول کشاورزی، ۸۲ تن ضایعات فلزی داد و ستد شد

عناوین برگزیده