تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۵۰
بازدید: ۳۹۸
کد خبر: ۵۹۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه مطرح شد:

هیچ محدودیتی برای اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی نداریم/ کرمانشاه رتبه سوم کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید

می متالز - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ محدودیتی برای اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی نداریم. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز از رتبه سوم این استان در زمینه رونق تولید و پرداخت تسهیلات آن در کشور خبر داد.
هیچ محدودیتی برای اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی نداریم/ کرمانشاه رتبه سوم کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید

به گزارش می متالز، محسن صالحی نیا در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه که عصر شنبه یازدهم شهریورماه  در محل سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد،تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی نداریم و مجموعه سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها باید پذیرش، بررسی و ارسال درخواست‌های تسهیلات از سوی واحدهای صنعتی به سمت بانک‌ها را سرعت بخشیده و تمام تلاش خود را در این راستا به کار گیرند.

وی با اشاره به وجود رقابت در جذب تسهیلات رونق تولید در استان‌ها گفت: مسؤولان واحدهای صنعتی باید در این راستا بانک‌ها را برای دریافت تسهیلات متقاعد و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت باید بیشترین تقاضای واقعی جذب سرمایه گذاری را به کارگروه تسهیل ملی ارسال کنند تا با حضور معاون اول رییس جمهور و بانک‌های عامل به این درخواست‌ها رسیدگی شود.

همچنین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه این جلسه کرمانشاه را رتبه سوم کشور در زمینه رونق تولید و پرداخت تسهیلات دانست و افزود: تعداد 2122 واحد در زمینه نوسازی در کشور از طریق سامانه بهین یاب ثبت نام کردند که 56 واحد متعلق به استان کرمانشاه بود و مبلغ 260 میلیارد تومان سهم استان کرمانشاه از تسهیلات رونق تولید شد.

سید نعمت الله حقیقی در پایان خواستار حذف سقف تسهیلات برای معرفی واحدهای صنعتی به بانک‌ها شد.

عناوین برگزیده