تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۱:۱۴
بازدید: ۵۱۳
کد خبر: ۵۹۶۰
سرویس خبر : انرژی
مقایسه قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۵ و ۱۲ شهریور؛

استایرن منومر صدرنشین شد

می متالز - مقایسه قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۵ و ۱۲ شهریور نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند.
استایرن منومر صدرنشین شد

به گزارش می متالز، بیشترین افزایش قیمت متعلق به استایرن منومر با ۱۰.۲ درصد رشد نسبت به هفته گذشته است، این کالا ۴۳۱ تومان نسبت به هفته قبل گران شده است.

 تولوئن دی ایزوسیانات نیز با ۸.۲ درصد افزایش قیمت در رتبه دوم قرار دارد، این کالا از رقم ۱۳ هزار و ۱۵۸ تومان به  ۱۴ هزار و ۲۴۸ تومان رسیده است.

در ادامه متانول با ۶.۱ درصد افزایش در رتبه بعدی قرار دارد، این کالا ۵۵ تومان نسبت به هفته قبل گران شده است. همچنین در رتبه بعدی نیز منواتیلن گلایکول با ۴.۵ درصد افزایش قیمت قرار دارد، این کالا از رقم ۳ هزار و ۲۴ تومان به ۳ هزار و ۱۶۲ تومان رسیده است.

زایلین مخلوط نیز با ۳ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته به رقم ۲ هزار و ۴۴۷ تومان رسید. همچنین اوره صنعتی با ۲.۴ درصد و دی اتیلن گلایکول با ۲.۹ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شدند.

در ادامه  دی اتیل هگزانول نیز ۱.۸ درصد رشد قیمت داشته است، این کالا از رقم ۳ هزار و ۴۵۵ تومان به ۳ هزار و ۵۱۸ تومان رسیده است.

اسیدترفتالیک و سودمایع نیز با افزایش نسبت به هفته گذشته روبه رو شدند و به ترتیب ۳۲ و ۱۲ تومان گران تر شدند.

در همین حال در گروه محصولات شیمیایی، پارازیلین با ۰.۷ درصد، اورتوزایلین ۰.۹ درصد و آروماتیک سنگین با ۰.۱ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته روبه رو شدند.

همچنین در گروه گازها هم گاز بوتان، پروپان و گاز مایع صنعتی نیز روندی افزایشی را طی کردند.

در محاسبه قیمت پایه محصولات پتروشیمی دلار با ۰.۸ درصد روبه رو شده و به رقم ۳ هزار و ۸۵۷ تومان رسیده است. هفته گذشته دلار ۳ هزار و ۸۲۸ تومان بود.

عناوین برگزیده