تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۱۲
بازدید: ۲۸۹
کد خبر: ۶۰۰۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
قدردانی رئیس هیات عامل ایمیدرو از برگزاری مجمع عمومی سال ۹۵

کرباسیان: نگاه رئیس جمهور و مقام عالی وزارت به بخش معدن، توسعه ای است

می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو ضمن قدردانی از برگزاری شایسته مجمع عمومی سال ۹۵ گفت: امیدواریم در دولت دوازدهم با افق روشنی که توسط مقام عالی وزارت برای آینده به ویژه سازمان های توسعه ای و نقش معدن در توسعه کشور ترسیم شده است؛ با نیرویی دوچندان خود را برای دوران تازه توسعه و پیشرفت معادن و صنایع معدنی آماده سازیم.
کرباسیان: نگاه رئیس جمهور و مقام عالی وزارت به بخش معدن، توسعه ای است

به گزارش می متالز، مهدی کرباسیان افزود: نخستین مجمع عمومی سالانه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به لطف خداوند منّان، در دولت دوازدهم با همت همکاران ارجمند این سازمان، شرکت ها و همه واحدهای تابعه سازمان به خوبی برگزار شد.
وی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت یازدهم، اظهار کرد: نگاه ویژه ریاست محترم جمهوری در سخنرانی های مجلس و در اولین جلسه دولت دوازدهم و جناب آقای دکتر شریعتمداری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت بر تقویت و ارتقای سازمان های توسعه ای و خصوصاً ایمیدرو، را غنیمت شمرده و آن را فرصت ارزنده ای برای جهش و پیشرفت های بیشتر در بخش معدن و صنایع معدنی کشور عزیزمان می دانیم.
وی خاطرنشان کرد: این همت و عزم برای حرکت های مناسب تر در دولت دوازدهم و در حوزه منابع خدادادی معادن، بدون مشارکت همه نیروها و ارکان سازمان دست نیافتنی خواهد بود.
کرباسیان تصریح کرد: لازم می دانم تقدیر و سپاس خود را از همکاران خانواده بزرگ ایمیدرو برای برگزاری شایسته شانزدهمین مجمع عمومی سالانه با حضور جناب آقای دکتر شریعتمداری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و هیات عامل ایمیدرو و نمایندگان سازمان های شرکت کننده در مجمع، ابراز دارم و برای یکایک شما عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمایم.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده