تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۵۷
بازدید: ۳۱۱
کد خبر: ۶۲۰۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

افزایش 45 درصدی تولید شمش فولاد در هرمزگان

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار داشت: میزان تولید فلزات اساسی در استان روند صعودی داشته است به طوری که تولید شمش فولاد 45 درصد افزایش یافته است.
افزایش 45 درصدی تولید شمش فولاد در هرمزگان

به گزارش می متالز، خلیل قاسمی گفت: از ابتدای سال تاکنون فلزات اساسی منجمله شمش فولادی، آهن اسفنجی، شمش و کنسانتره روی صعود قدرتمندانه در تولید داشته اند؛ به نحوی که آمارهای خوب تولید نشان از رشد این محصولات نسبت به مدت مشابه دارند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: میزان تولید شمش فولادی از ابتدای سال تاکنون بیش از 907 هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه، 45 درصد رشد را نشان می دهد.
وی در ادامه به تولید آهن اسفنجی اشاره نمود وگفت: این محصول فلزی نیز، تولیدی بالغ بر یک میلیون و 261 هزار تن داشته که 50 درصد رشد در مقایسه با مدت مشابه دارد.
قاسمی تصریح کرد: تولید فلزات اساسی در استان از ابتدای سال جاری بالا بوده و تمام فلزات، رشد قابل توجهی داشته اند.
وی تولید شمش و کنسانتره روی را نیز مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: در سال جاری بیش از 17 هزار تن تولید این محصول را در استان داشته ایم که در مقایسه با مدت مشابه، میزان تولید با 57 درصد رشد رقم خورده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در میان فلزات اساسی، تولید شمش و کنسانتره روی، پیشتاز این فلزات، از ابتدای سال تاکنون بوده است.

عناوین برگزیده