تاریخ: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۵۸
بازدید: ۲۹۳
کد خبر: ۶۴۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دومین جشنواره وب و کسب و کار:

بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری برگزیده،‌ نشان برتر می گیرند

می متالز - دومین جشنواره وب و کسب و کار در بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری که در سال جاری برگزار می شود، بنگاه های برگزیده، نشان برتر تعاملات الکترونیکی دریافت می کنند.
بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری برگزیده،‌ نشان برتر می گیرند

به گزارش می متالز، در این جشنواره، ارزیابی وب سایت و پورتال بر اساس شاخص های محتوا و طراحی، تعامل و خدمات الکترونیکی و فناوری و زیرساخت صورت می گیرد.

معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت (دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات) دومین جشنواره وب کسب و کار در بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری را با هدف معطوف ساختن توجه مدیران فناوری اطلاعات در واحدهای صنعتی، معدنی و بازرگانی به وضعیت پورتال و وب سایت بنگاه تحت مسئولیت آنها برگزار می کند. در این جشنواره به شرایط و قابلیت های لازم برای پیشبرد اهداف کسب و کار بنگاه در فضای مجازی، به ویژه در عرصه تعاملات بین المللی و نیز ایجاد انگیزه برای این واحدها به سوی برنامه های توسعه کمی و کیفی پرداخته می شود.

بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری متقاضی حضور در جشنواره وب و کسب و کار می توانند در شاخه های فعالیت تعیین شده به تفکیک مقیاس (کوچک، متوسط و بزرگ) بنگاه تا 30 مهر ماه 96 از طریق سایت www.webfestival.mimt.gov.ir یا www.bizwebfestival.ir اقدام به ثبت نام کنند.

بخش صنایع شامل «فناوری اطلاعات»، «غذایی، دارویی و بهداشتی»، «ماشین سازی و تجهیزات»، «برق و الکترونیک»، «خودرو و نیرومحرکه»، «شیمیایی و سلولوزی»، «نساجی و پوشاک»، «فلزی، لوازم خانگی» و «صنایع دستی و فرش دستبافت» است.

بخش شاخه های بخش معادن و صنایع معدنی شامل سیمان، شیشه، سرامیک، مصالح ساختمانی، فلزات آهنی، فلزات غیر آهنی، کانی های صنعتی، ساینده ها، فروآلیاژها و فراورده های نسوز است. شاخه های بخش تجارت و اصناف نیز مشتمل بر تولیدی، توزیعی، خدماتی، خدمات فن، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و شرکت های بازرگانی (داخلی و خارجی) است.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده