تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۰:۰۴
بازدید: ۲۴۹۳
کد خبر: ۶۴۶۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

اطلاعیه آکادمی ملی فولاد ایران در خصوص برگزاری دوره آموزشی فولادسازی در کوره های قوس الکتریکی

می متالز - آکادمی ملی فولاد ایران با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام تکمیل ظرفیت ثبت نام برای دوره آموزشی نورد گرم و کالیراسیون غلتک، از برگزاری دوره سوم این آکادمی تحت عنوان "دوره کاربردی اصول فولادسازی در کوره های قوس الکتریکی" در روزهای پایانی ماه جاری خبر داد.
اطلاعیه آکادمی ملی فولاد ایران در خصوص برگزاری دوره آموزشی فولادسازی در کوره های قوس الکتریکی

به گزارش می متالز، محمد رضا دانشگر، مدیر آکادمی ملی فولاد ایران ضمن بیان مطلب فوق در خصوص جزئیات این دوره گفت: دوره آموزشی کاربردی اصول فولادسازی در کوره های قوس الکتریکی طی سه روز از ۲۵ تا ۲۷ مهر ماه در انجمن تولیدکنندگان فولاد برگزار می شود و مدرس آن هم، مهندس جولا زاده از متخصصین بنام این حوزه هستند که علاوه بر دارا بودن مدارک تخصصی متالورژی از آلمان و ژاپن و دانمارک و ۳۰ سال سابقه کار در ذوب آهن اصفهان، مشاور عالی چندین واحد فولادسازی کشور نیز بوده و هستند.

دانشگر در خصوص محتوای این دوره آموزشی نیز گفت: آشنایی با اجزاء کوره و مراحل تولید در کوره قوس الکتریکی، محاسبات زمان ذوب و فرآیند فولاد سازی، نسوزچینی در کوره های قوس الکتریکی، بهینه سازی مصرف انرژی در این کوره ها و مسائل زیست محیطی در کوره های قوس الکتریکی از سرفصل های آموزشی این دوره هستند.

شایان ذکر است بر اساس اطلاعیه آکادمی ملی فولاد، در پایان این دوره آموزشی آزمون کتبی برگزار می شود و در صورت احراز نمره قبولی، گواهینامه معتبر با هولوگرام انجمن تولیدکنندگان فولاد برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

 ما به متقاضیان ثبت نام در دوره های آموزشی آکادمی ملی فولاد ایران به ویژه دوره کاربردی اصول فولاد سازی در کوره های قوس الکتریکی توصیه می کنیم در اسرع وقت با دفتر انجمن تولیدکنندگان فولاد تماس گرفته و نسبت به ثبت نام اقدام کنند چرا که ظرفیت دوره ها ۲۵ نفر اعلام شده و احتمال دارد مثل دوره های پیشین آکادمی، ظرفیت ثبت نام در همان روزهای نخست تکمیل شود!

اطلاعات تکمیلی در پوستر زیر:

منبع: چیلان
عناوین برگزیده