تاریخ: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۵۳
بازدید: ۲۹۲
کد خبر: ۶۴۸۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مرادی خبر داد:

شکایت سازمان بازرسی کشور از آلومینیوم المهدی به شورای رقابت/پیگیری دیده بان شفافیت از سازمان خصوصی سازی

می متالز - عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت:سازمان بازرسی کل کشور از آلومینیوم المهدی و هرمزال برای واگذاری غیر قانونی به شورای رقابت شکایت کرده است.
شکایت سازمان بازرسی کشور از آلومینیوم المهدی به شورای رقابت/پیگیری دیده بان شفافیت از سازمان خصوصی سازی

به گزارش می متالز، احمد مرادی با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور از آلومینیوم المهدی و هرمزال برای واگذاری غیر قانونی به شورای رقابت شکایت کرده است، گفت:روز دوشنبه هفته جاری شورای رقابت از بنده برای بررسی موضوع واگذاری آلومینیوم المهدی برای حضور در جلسه دعوت کرد که در این نشست خریدار آلومینیوم نیز حضور داشت.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بنده در این جلسه نیز گزارشی در خصوص نحوه واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزال ارائه دادم، افزود:تمامی گزارش های دستگاه های نظارتی همانند دیوان محاسبات،سازمان بازرسی کل کشور، دستگاه‌های اداری وابسته به دولت همانند ایمیدرو و وزیر صنعت گذشته نعمت زاده نشان از این داشت که این واگذاری دچار خدشه و اشکال است.

مرادی با بیان اینکه اعضای شورای رقابت در مجموع و بالاتفاق این واگذاری را غیرشفاف و دارای مشکل می دانستند، ادامه داد:شورای رقابت در این نشست عنوان کرد، با توجه به اینکه این موضوع به سازمان خصوصی‌سازی مرتبط می‌شود باید نحوه واگذاری و شکایات از آلومینیوم المهدی از این طریق پیگیری شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقرر شد رئیس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت پیگیری و مکاتبات بعدی را انجام دهد تا حقوق از دست رفته بیت المال پیگیری و به جای اصلی خود بازگردد.

عناوین برگزیده