تاریخ: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۵۷
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۶۵۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در هفته اول پاییز به ثبت رسید؛

معامله بیش از ۵۳۷ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

می متالز - طی هفته منتهی به ۶ مهرماه، حدود ۵۳۷ هزار و ۳۴۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸ هزار و ۷۳۶ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
معامله بیش از ۵۳۷ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

به گزارش می متالز،، طی اولین هفته مهرماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۶۷ هزار و ۷۴ تن انواع کالا به ارزش ۲ هزار و ۱۳۹ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۶۲ هزار و ۲۸۸ تن فولاد، ۴ هزار و ۶۴۰ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۰۷ هزار و ۲۵ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۹۱ هزار و ۲۶۸ تن قیر، ۵۳ هزار و ۲۹۸ تن مواد پلیمری، ۱۱۱ هزار و ۲۰ تن وکیوم باتوم، ۱۴ هزار تن لوب کات، ۲۵ هزار و ۲۴۹ تن مواد شیمیایی، ۷ هزار و ۷۶۰ تن گوگرد، هزار و ۱۰۴ تن روغن پایه و اسلاک واکس و همچنین ۳ هزار و ۳۲۶ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در اولین هفته پاییز، شاهد معامله ۶۲ هزار و ۱۲۵ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۷۹۲ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۴۴ هزار و ۵۲۰ تن گندم، ۱۷ هزار و ۵۷۵ تن شکر سفید و همچنین ۳۰ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۵۶۸ تن ضایعات فلزی، ۲۵۰ تن کنسانتره فسفات، ۲۰۰ تن شیرخشک، ۵۳ تن پودر نارگیل، ۲۵ تن روغن کارکرده لوکوموتیو و ۲۰ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات پلیمریک داد و ستد شد.

عناوین برگزیده