تاریخ: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۵۳
بازدید: ۲۸۸
کد خبر: ۶۶۸۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
فولادگر مطرح کرد:

تعیین قیمت فولاد بر اساس ۸۹درصد متوسط قیمت فولاد خوزستان، خراسان و میانه/بدعهدی فولادخوزستان در اجرای روش تعیین قیمت شمش فولاد خام

می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن، گفت: شرکت فولاد خوزستان علی‌رغم اینکه در جلسه برگزار شده موافقت خود را نسبت به روش قیمت‌گذاری شمش فولاد اعلام کرد تا کنون این روش را اجرا نکرده‌ است.
تعیین قیمت فولاد بر اساس ۸۹درصد متوسط قیمت فولاد خوزستان، خراسان و میانه/بدعهدی فولادخوزستان در اجرای روش تعیین قیمت شمش فولاد خام

به گزارش می متالز، حمیدرضا فولادگر درخصوص اختلافات بین تولیدکنندگان فولاد و نوردکاران در زمینه تامین موارد اولیه و قیمت بالای عرضه شمش فولاد در بورس، اظهارداشت: چون بازار بورس کشور در زمینه فولاد رقابتی نیست قیمت شمش خام بسیار بالا است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درجلسه با وزیر صنعت، معدن و تجارت در این خصوص دو تصمیم گرفته شد، گفت: یکی از تصمیمات گرفته شده در خصوص تناژ مورد نیاز نوردکاران حدودا رقمی معادل 1 میلیون و 300هزار تن در ماه بود که بنا شد تامین این تناژ بین چند شرکت تولیدکننده فولاد تقسیم شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصمیم دوم گرفته شده در جلسه با وزیر صنعت در خصوص قیمت فولاد بود، اضافه کرد: در تصمیم گرفته شده بنا شد قیمت را بر اساس 89درصد متوسط قیمت فولاد خوزستان، خراسان و میانه باشد.

فولادگر با بیان اینکه تا کنون تصمیم گرفته شده در خصوص قیمت‌گذاری فولاد به درستی اجرا نشده است و نوردکاران به این مسئله اعتراض دارند، تصریح کرد: شرکت فولاد خوزستان علی‌رغم اینکه در جلسه برگزار شده موافقت خود را نسبت به روش قیمت‌گذاری شمش فولاد اعلام کرد تا کنون این روش را اجرا نکرده‌ است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هنوز بخشی از مصوبات جلسه با وزیر درخصوص مشکلات تامین مواد اولیه نوردکاران اجرایی نشده است، خاطرنشان کرد: مفاد این صورت‌جلسه به امضاء وزیر صنعت، معدن و تجارت و دو تن از معاونین آن در آمده است.

عناوین برگزیده