تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۱۴
بازدید: ۶۲۴
کد خبر: ۶۷۲۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
محمدرضا مقدم مدیر اجرایی MINEX 2017 در گفت و گو با می متالز اعلام کرد:

حضور پررنگ بخش خصوصی و شرکت ها و سازمان های دولتی در این نمایشگاه

می متالز - محمدرضا مقدم مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه سالانه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران MINEX 2017 گفت: بیش از 200 شرکت داخلی 55 شرکت خارجی به طور مستقیم و یا نمایندگان آنها در زمینه ماشین آلات معدنی، حفاری، ماشین آلات و تجهیزات انتقال مواد معدنی، ذوب فلزات، ابزارهای برش و فرآوری سنگ های تزئینی و سنگ های قیمتی، تجهیزات و تکنولوژی های نوین در معدن، تجهیزات انفجار، مهندسین مشاور، شرکت های سرمایه گذاری مشارکت نموده اند.
حضور پررنگ بخش خصوصی و شرکت ها و سازمان های دولتی در این نمایشگاه

محمدرضا مقدم - مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه سالانه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران MINEX 2017 - در گفت و گوی اختصاصی با می متالز گفت: نمایشگاه Minex 2017 یکی از بزرگترین رویداد های معدنی ایران می باشد که از نقاط حائز اهمیت این نمایشگاه حضور پررنگ بخش خصوصی و شرکتها و سازمانهای دولتی در این رویداد می باشد. 

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن ایران و با حمایت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و سازمان محیط زیست برگزار می گردد.

مدیر اجرایی نمایشگاه در ادامه گفت: با عنایت به کیفیت مطلوب برگزاری در سنوات گذشته نمایشگاه اخیر نیز مورد استقبال فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی قرار گرفته است، بطوری که حضور قابل توجه شرکت ها و سرمایه گذاران معتبر خارجی از 15 کشور جدیدترین تولیدات و خدمات خود را عرضه خواهند کرد. Minex2017 در فضایی به وسعت 12000 متر مربع شامل فضای نمایشگاهی و فضای باز برگزار می گردد.

مقدم اظهار کرد: برگزاری 20 همایش و کارگاه آموزشی علمی نشست های تخصصی با حضور متخصصان، اساتید دانشگاه ها و با مشارکت و همکاری سازمان ها و تشکل های معدنی کشور و همچنین بازدید سفرا و هیات های تجاری بخشی از برنامه های جانبی ماینکس می باشد. در سال گذشته 7000 بازدیدکننده تخصصی از این نمایشگاه بازدید کرده اند که در سال جاری شاهد رشد قابل توجهی تعداد بازدید کننده خواهیم بود.

ایشان در خاتمه به سه نکته در ارتباط با نمایشگاه ماینکس به قرار زیر اشاره داشتند: 

  • استقبال قابل توجه شرکت های خارجی و همچنین حضور گسترده شرکت های داخلی از نکات قابل توجه ماینکس 2017 می باشد که با رشد 30% نسبت به سال گذشته مواجه شده است. همچنین سفرا و هیئت های تجاری از کشورهای مختلف آمادگی خود را جهت بازدید از این رویداد اعلام نموده اند.
  • 55 شرکت خارجی از کشورهای: ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، لهستان، انگلستان، فرانسه، چین، روسیه، ترکیه، آفریقای جنوبی، سوئد، آلمان، دانمارک، چک و کره جنوبی که بخش عمده ای از آن برای اولین بار در کشور حضور پیدا کرده اند، در نمایشگاه مشارکت نموده اند.
  • ماینکس با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری و ارائه دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های داخلی و سازمان های دولتی در جهت توسعه صادرات و اشتغال پایدار، و همچنین توانمندی های معدنی کشور و به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای علمی، فنی و داخلی و خارجی، ایجاد بستر مناسب در جهت انتقال دانش، فناوری و تکنولوژی های روز به کشورمان در راستای جلوگیری از خام فروشی، ایجاد ارتباطات تجاری جدید بین شرکت ها و تقویت روابط آنها برگزار می گردد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده