تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۰۹
بازدید: ۳۴۹
کد خبر: ۶۷۹۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازگشایی یک قطعه دیگر ازپروژه ساخت باند دوم محور بیرجند- قاین به روش روسازی بتنی

می متالز - درراستای افزایش ایمنی جاده‌ای و کاهش تصادفات جاده‌ای (رخ به رخ) در محورهای استان، یک قطعه دیگر از پروژه باند دوم محور بیرجند- قاین بطول ۱۰ کیلومتر بازگشایی شد.
بازگشایی یک قطعه دیگر ازپروژه ساخت باند دوم محور بیرجند- قاین به روش روسازی بتنی

به گزارش می متالز، مهدی جعفری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: درادامه تکمیل و بازگشایی باندهای دوم استان به  ویژه  محور بیرجند- قاین طی دو هفته گذشته نیز دو قطعه دیگر از این محور بطول ۹ کیلومتر و اعتبار ۱۵ میلیارد تومان بازگشایی شد و امروز نیز یک قطعه دیگر بطول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان حد فاصل انتهای گردنه خونیک تا کارخانه سیمان قاین بازگشایی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی افزود: قطعه ای که بازگشایی شد به روش روسازی بتنی احداث گردیده که برای اولین بار درکشور دراین محور اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت این اداره کل افزایش باندهای دوم در سطح استان است افزود: با پیگیری‌های بعمل آمده و همکاری استانداری خراسان جنوبی،پلیس راه و اداره کل راهداری و حملونقل جاده‌ای استان طی دو هفته گذشته تاکنون جمعا حدود ۱۹ کیلومتر ازباند دوم محور بیرجند- قاین  بااعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان بازگشایی و زیر بار ترافیک رفت.

عناوین برگزیده