تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۱۶
بازدید: ۶۵۰
کد خبر: ۶۷۹۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مدیرعامل سیمان لامرد ،چهره ماندگار صنعت و تجارت ایران شد

می متالز - در همایش چهره های ماندگار صنعت و تجارت ایران که با حضور مسولان کشوری برگزارشد، لوح ، تندیس و گواهینامه چهره ی ماندگار صنعت و تجارت، به ابراهیم غلام زاده مدیرعامل سیمان لامرد اعطا شد.
مدیرعامل سیمان لامرد ،چهره ماندگار صنعت و تجارت ایران شد

به گزارش می متالز، اجلاس چهره های ماندگار صنعت و تجارت ایران به همت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو ) و مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران، بیست و نهم شهریور ماه در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیما با حضور مسئولین کشوری برگزار شد و لوح و تندیس چهره ماندگار صنعت و تجارت به مدیرعامل سیمان لامرد اعطا گردید .

عنوان چهره ماندگار صنعت و تجارت  در سال ۹۶ پس از ارزیابی شاخص های ۷ گانه مدیریت به مدیران برگزیده کشور در حوزه صنعت و تجارت کشور تعلق گرفت. ابراهیم غلام زاده مدیر عامل سیمان لامرد در این باره اظهار داشت: صنعت زیر بنای اقتصاد هر کشوری است، زیرا که با تولید موثر، چرخ تجارت نیز به گردش در خواهد آمد و این امر یک بازی برد برد برای صنعت گران ، مصرف کنندگان و همچنین صادرکنندگان و فعالان اقتصادی است . وی بیان داشت  اگر می خواهیم مسیر صنعت و تولید مان را هموار کنیم باید در عمل و نه در شعار به مشکلات بخش صنایع توجه بیشتری کرده و موانع موجود را هرچه سریعتر حذف کنیم.

مدیرعامل شرکت سیمان لامرد گفت: چه خوب است در کنار تجلیل از چهره های ماندگار صنعت، از کسانی که درد صنعت گران  و تولید کنندگان در همه ی حوزه ها را درک کرده و برای درمان آن چاره اندیشی می کننند نیز تجلیل شود.

غلام زاده افزود باید بپذیریم بوروکراسی های موجود و مانع تراشی در مسیر سرمایه گذاری ، سرمایه گذاران را از حوزه ی صنعت و تولید دور خواهد کرد و این موجب افزایش نقدینگی و جذب سرمایه ها در بازار های کاذب و مصرفی و نه تولیدی می شود. ایشان همچنین به افتخارات سیمان لامرد در طی سال های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت،درمجموعه بزرگ صنعتی و تولیدی سیمان لامرد، اهداف و برنامه های متعالی دیده شده است تا این شرکت  همواره در زمره بهترین  و کارآمدترین صنایع استان فارس وکشور در بخش تولید ، صادرات و اشتغال آفرینی باشد.

عناوین برگزیده