تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۱:۱۹
بازدید: ۴۸۶
کد خبر: ۶۸۰۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید جمعی از سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس از کارخانه سیمان شمال

می متالز - هفته دفاع مقدس، یادآور از جان گذشتگی، ایثار و فداکاری فرزندان غیور و شجاع این مرز و بوم در صیانت از تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. قهرمانان و فرماندهانی که با الهام از مکتب خونین عاشورا و پیروی از فرامین حضرت امام (ره) توانستند با جانبازی و جانفشانی خود، دشمنی تا بن دندان مسلح را از دیار عاشقان دور نموده و رایحه دل انگیز آزادی و امنیت را در دشتهای سرسبز و شهرهای خونین آن به ارمغان آورند.
بازدید جمعی از سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس از کارخانه سیمان شمال

به گزارش می متالز، بازدید سرداران و فرماندهان حماسه ۸ ساله ملت بزرگ ایران با حضور پر افتخار سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی، فاتح بزرگ چندین عملیات از جمله والفجر ۸ (فاو) و دیگر فرماندهان عرصه جهاد و شهادت و نشست صمیمی با مدیران و روسای شرکت سیمان شمال در کارخانه این شرکت، با شکوه و صلابت توصیف ناپذیر، برگزار شد.

این گردهمایی که در روزهای پایانی هفته دفاع مقدس برگزار گردید، با سخنرانی شیوا و روایتی دلنشین از طرف آقای مهندس صفریان مدیریت عامل شرکت سیمان شمال که خود از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و جانبازان جنگ تحمیلی می باشند شروع و با خیر مقدم به همرزمان و همسنگران خود در جبهه های حق علیه باطل به اهمیت دفاع از کیان و مرز و بوم وطن اسلامی و انقلاب نوپای جمهوری اسلامی اشاره نموده و با بیان خاطراتی، یاد و حماسه آن دوران مقدس را گرامی داشت.

در ادامه سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی (فرمانده لشگر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس) در اظهارات خود بیان داشت: دوران دفاع مقدس دورانی پر تلاطم- پر شور و سخت بوده است که با اتکا به خداوند متعال و ائمه معصومین (علیهم السلام)، لشگر حزب ا… توانست در آغازین روزهای جنگ بر دشمن بعثی غالب شده و طعم شیرین پیروزی را به ملت عزیز ایران هدیه نماید.

سردار قربانی ضمن تشریح بعضی از عملیاتهای بزرگ، خاطراتی از رشادت ها و حماسه زرمندگان در پیکار با دشمن بعثی پرداخته و اظهار داشت: بی شک سرداران و فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس، یادگاران و گنجینه های گرانبهای نظام و مملکت اسلامی به شمار می آیند و بایستی این راه را ادامه داده و همانطور که دشمن بعثی را سرنگون نمودند، در سنگر تولید و صنعت نیز قهرمانانه کوشش و تلاش نمایند.

در ادامه این گردهمایی کلیه فرماندهان گرامی و مدعوین محترم، از قسمت های تولیدی این شرکت، بازدید و با فرایند ساخت سیمان از نزدیک آشنا شدند.

این مراسم با گرفتن عکسهای یادمان کلیه مدیران شرکت با سرداران عرصه جهاد و شهادت در محوطه شرکت سیمان شمال، پایان یافت.

 

عناوین برگزیده