تاریخ: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۸:۳۷
بازدید: ۳۳۶
کد خبر: ۶۹۲۴
سرویس خبر : انرژی
دیروز در تالار پتروشیمی؛

پلی پروپیلن های نساجی با رقابت معامله شدند

می متالز - حجم معاملات محصولات پلیمری دیروز ۳۵ هزار و ۳۴۹ تن رقم خورد.
پلی پروپیلن های نساجی با رقابت معامله شدند

به گزارش می متالز، عرضه محصولات ۴۴ هزار و ۸۳۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۸۱ هزار و ۱۲۷ تن بود.

در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی، برخی از گریدهای پلی استایرن های انبساطی، برخی از گریدهای پلی اتیلن سبک فیلم، پلی اتیلن سنگین اکستروژن، برخی از گریدهای پلی اتیلن ترفتالات بطری و پی وی سی ها با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به این ترتیب پلی پروپیلن نساجی ۱۱۰۲L پتروشیمی رجال با ۲۱۰ تن عرضه ۸۶۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۳۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۳۰ تومان رقم خورد.

در گروه پلی اتیلن های ترفتالات بطری، پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۴۵  پتروشیمی تندگویان با ۱۹۸ تن عرضه ۴۲۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۸۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۰۶ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۴۱ این مجتمع ۱۷۶ تن عرضه و ۲۸۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۴۱۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۲۴ تومان بود.

در گروه پلی استایرن ها، پلی استایرن انبساطی ۳۰۰ پتروشیمی تبریز با ۱۵۰ تن عرضه ۱۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزارو ۵۵۵ تومان بود، خریداران این کالا را با میانگین نرخ ۵ هزار  و ۵۶۳ تومان معامله کردند.

پلی استایرن انبساطی ۲۰۰ هم با ۱۵۰ تن عرضه ۲۰۰ تن تقاضا داشت، این کالا با میانگین قیمت ۵ هزار و ۵۷۳ تومان داد و ستد شد.

در گروه پی وی سی ها؛ پلی وینیل کلراید S۵ پتروشیمی آبادان با ۵۰۰ تن عرضه ۱۰۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۹۱۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۹۹۲ تومان رقم خورد.

عناوین برگزیده