تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۱۳
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۶۹۵۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

نماینده مردم هرمزگان در مجلس: آلومینیوم به بهانه واگذاری به بخش خصوصی بدنبال اخراج نیرو است

می متالز - نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: آلومینیوم هرمزگان را به بهانه توسعه و افزایش راندمان به بخش خصوصی واگذار کردند و شاهد تعدیل و اخراج نیرو از این مجتمع هستیم.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس: آلومینیوم به بهانه واگذاری به بخش خصوصی بدنبال اخراج نیرو است

به گزارش می متالز، احمد مرادی گفت: عقب ماندگی های زیادی از گذشته در استان وجود دارد و جز با صداقت و تلاش شبانه روزی نمی توان آنرا جبران کرد. در رتبه بندی پروژه های نیمه تمام  براساس امار منتشر شده در مجلس، هرمزگان رتبه بیستم در پروژه های نیمه تمام است که باید تلاش کنیم از استانهای دیگر عقب کنیم.

وی عنوان کرد: در شورای رقابت همه اعضا اعلام کرده اند واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزآل کاملا مفت انجام شده است و به قیمتی غیرواقعی به بخش خصوصی واگذار کرده اند. واگذاری ها در کشور از دولت به بخش خصوصی با هدف افزایش راندمان کار انجام می شود. اما در مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزآل به جای حتی نگهداری همان نیروهای گذشته اقدام به اخراج و تعدیل زده اند و به جای اشتغالزایی شاهد بیکاری نیروهای این مجتمع هستیم.

به عنوان نماینده مردم، در کنار استاندار توانمند هرمزگان انتظار داریم مازاد درآمدهای استان به اینجا برگردد تا بتوانیم برای توسعه استان تلاش کنیم.

وی افزود: نمی توان انتظار داشت که استاندار همه مشکلات چندین ساله را حل کند اما باید اولویتها را در نظر گرفت و برای آن وقت گذاشت و کارکرد. در حوزه اشتغال و اقتصاد اگر فعال بشویم می توانیم بخش اعظمی از مشکلات را حل کنیم.چرا باید در زمینه درآمد رتبه ۳-۴باشیم و در اشتغال رتبه ۱۳ داشته باشیم؟

مرادی گفت: در حوزه صنایع هم باید صرف و صلاح دولت و مردم را در نظر گرفت و قوانین باید به درستی اجرا بشود تا بتوانیم اشتغالی پایدار در استان ایجاد کنیم.

عناوین برگزیده