تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۲۱
بازدید: ۳۸۳
کد خبر: ۶۹۵۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
معاون بازرگانی شرکت آلومینیوم ایران:

منافع سهامداران و کارگران مهم ترین اولویت شرکت است/ ایرالکو تسلیم فشار های غیر متعارف رانت خواران نخواهد شد

می متالز - مهندس بابک مصطفایی معاون بازرگانی شرکت آلومینیوم ایران اظهار داشت : مهم ترین اولویت ما حفظ منافع سهامداران شرکت که بخش اعظم آن شامل سهام عدالت میشوند و تنها سرمایه زندگی آنان همین سهام است و همچنین منافع بیش از ۴ هزار پرسنل شرکت میباشد.
منافع سهامداران و کارگران مهم ترین اولویت شرکت است/ ایرالکو تسلیم فشار های غیر متعارف رانت خواران نخواهد شد

به گزارش می متالز، وی ادامه داد: متاسفانه امروز کسانی که باید حامی صنعت آلومینیوم باشند نه تنها  نقش حمایتی خود را انجام نمیدهند بلکه نگاه کاسب کارانه برخی افراد به یکی از معضلات اصلی ما در ایرالکو تبدیل شده است.

معاون بازرگانی ایرالکو خاطرنشان کرد: ایرالکو نیازی به دلسوزی آقایان ندارد و خود با مدیریت منسجم ، منظم و جهادی که دکتر اخوان آن را راهبری کرده است  همانطور که در این مدت دست رانت خواران را از ایرالکو کوتاه کرده است  قطعا ما بقی راه هم همانند ۸ ماه گذشته با صلابت تمام طی خواهد کرد.

وی افزود: از طرفی دیگر به هیچ وجه زیر بار فشار برای برآورده شدن خواسته های نامعقول نمیرویم و معتقدیم هیچ کس حق ندارد از قانون جلو تر حرکت کرد و هر کس که متقاضی محصولات ایرالکو میباشد باید از راه قانونی آن اقدام کند؛ امروز همه مسائل ایرالکو شفاف است و دیگر به کسی اجازه نخواهیم داد تا با رانت و استفاده از زد و بند از امکانات آلومینیوم استفاده کند و خود را فربه سازد هر کس محصولات ایرالکو را میخواهد تنها راه آن بورس است.

مهندس مصطفایی با اشاره به اظهار نظر برخی افراد که خود را برای ایرالکو دایه مهربانتر از مادر میدانند تصریح کرد : هیچ کس در حال حاضر به مشکلات ایرالکو در خصوص تهیه مواد اولیه با قیمتی بالا توجه نمیکند و آقایان در مواقعی به مسائل ورود میکند که فقط منافع خود در گرو آن باشد.
مهندس مصطفایی خاطرنشان کرد: ای کاش حس دلسوزی آقایان نسبت به آلومینیوم ایران زمانی که نماد فایرا  برای چندین ماه در بورس بسته بود و محصولات شرکت زیر قیمت بورس و آزاد فروخته میشد؛ برانگیخته میشد نه امروز که این شرکت با سرعت در حال حرکت روبه جلو است.
وی در پایان تاکید کرد : این موضوع که ایرالکو تحت فشار اقدام به عرضه محصول خود بصورت خرد در بورس کالا کرده است به هیچ وجه صحت ندارد و شرایط بازار همواره تعیین کننده سیاست های ایرالکو برای عرضه محصول خواهد بود.

عناوین برگزیده