تاریخ: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۲۱
بازدید: ۳۸۴
کد خبر: ۷۱۷۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
تبیین سیاست‌های ورزشی شرکت مس از سوی مدیر عامل

دنبال پروژه‌های مؤثریم، نه ساخت‌وسازهای تبلیغاتی

می متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه‌ای با حضور «مرتضی دلاوری پاریزی» دبیر کمیته راهبری فرهنگ و ورزش این شرکت، «اکبر ایرانمنش» ناظر ورزش شرکت مس و اعضای هیأت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه مس کرمان، به تبیین سیاست‌های این شرکت در حوزه ورزش پرداخت.
دنبال پروژه‌های مؤثریم، نه ساخت‌وسازهای تبلیغاتی

به گزارش می متالز، مهندس «احمد مرادعلیزاده» در این نشست که با معرفی «علی قرایی» به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره باشگاه مس کرمان همراه بود، گفت: در چند سال گذشته برنامه‌ریزی ما خروج از فضای احساسی در حوزه ورزش بود به‌نحوی‌که با یک پیروزی یا یک شکست، حواشی و فضاهای ناهنجار به کلیت ورزش شرکت مس و ورزش استان لطمه نزند.

وی افزود: هرچند در این زمینه، کارهای زیادی هنوز برای انجام وجود دارد اما خوش‌بختانه تغییر فضا ملموس بوده است و شاهد رفتارهای منطقی و متعادلی در زمینه نتایج ورزش مس بوده‌ایم که این نشان می‌دهد مسیر حرفه‌ای‌گری در ورزش در حال طی‌شدن است.

مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که این موضوع حاصل ثبات تصمیم‌گیری‌ها و مدیریت در ورزش شرکت مس بوده است، ادامه داد: به‌جای سیاست نتیجه‌گرایی، ما براساس برنامه‌ریزی هم‌گرایی در ورزش پیش می‌رویم و طبق این برنامه می‌خواهیم از تمام ظرفیت ورزش استان استفاده کنیم؛ نگاه ما بومی‌گرایی افراطی و ناسیونالیستی نیست، ولی استفاده مفید و درست از توانمندی‌های ورزش استان را حتما در دستور کار داریم.

مرادعلیزاده تاکید کرد: البته قطعا از نتیجه‌گرفتن تیم‌های خود و برای مثال، صعود تیم‌های فوتبال مس به لیگ برتر استقبال می‌کنیم و امکانات این کار را نیز براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته در اختیار باشگاه‌ها قرار دادیم کمااین‌که از نظر بودجه‌ای باشگاه‌ها در سطح مطلوبی قرار دارند، اما هیچ‌گاه این باشگاه‌ها را تحت فشار نتیجه‌گرفتن نمی‌گذاریم و معتقدیم که باشگاه‌های مس باید براساس ضوابط و اصول حرفه‌ای راه پیروزی خود را پیدا کنند نه با فشارهای پرحاشیه.

مدیر عامل شرکت مس با بیان این‌که هزینه‌های زیرساختی در ورزش استان باید مفید و هدفمند باشد، گفت: در سال گذشته، چندین زمین استاندارد ورزشی در نقاط مختلف احداث کردیم که به‌مراتب بازخوردی بهتر از برخی از پروژه‌های بزرگ ورزشی ما دارد؛ بشخصه بر روی پروژه‌هایی که دستاوردهای مفید دارند تاکید دارم نه این‌که ساخت‌وسازهای بزرگ تبلیغاتی و کم‌بازده را دنبال کنیم.

وی در پایان با بیان این‌که مدیریت انتظارها از تیم‌های ورزشی مس باید به صورت فرهنگ‌سازی پیگیری شود، گفت: هدف شرکت مس در ورزش استان‌ها مبتنی بر موفقیت‌های مقطعی و صرف نتیجه‌گرایی نیست و ما برنامه‌های بلندمدت، مؤثر و پردستاورد را ترجیح می‌دهیم.

در این نشست، حاضران ازجمله «سیدامجد مسعودزاده» مدیرعامل باشگاه مس به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و پس از ارائه آخرین گزارش‌ها درباره باشگاه مس کرمان، مهندس مرادعلیزاده مدیرعامل شرکت مس از مدیریت و انضباط مالی‌ای که در باشگاه مس کرمان حاکم شده، تمجید کرد.

در این جلسه، «علی قرایی» جانشین «امیری خراسانی» شد که به‌دلیل مدیریت در اداره ورزش و جوانان طبق ضوابط قانونی مجبور به کناره‌گیری از هیأت‌مدیره باشگاه مس کرمان شد.

امیری خراسانی در این جلسه با بیان این‌که خود را عضوی از خانواده ورزش مس می‌داند، گفت: امروز عضوی به هیأت‌مدیره باشگاه مس کرمان اضافه شده است و من نیز در کنار آنان قرار دارم.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده