تاریخ: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۹:۱۶
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۷۲۱۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
فرماندار رفسنجان:

باید در زمینه پدافند غیرعامل خود را قوی کنیم

می متالز - فرماندار رفسنجان با بیان اینکه امروز دشمن رفتارهای بیولوژیک را در پیش گرفته است، بیان کرد: باید در زمینه پدافند غیرعامل خود را قوی کنیم.
باید در زمینه پدافند غیرعامل خود را قوی کنیم

به گزارش می متالز، علیار اسکندری نسب صبح روز یکشنبه در همایش پدافند غیرعامل که به میزبانی مس منطقه کرمان در شهر سرچشمه برگزار شد ، اظهار کرد: شرکت صنایع مس از شرکتهای ملی و استانی بود که در دوران تحریم، مورد تحریم سازمان ملل و کشورهای جهانی قرار گرفته بود و این تحریم ها این شرکت را در کنار شرکتهای دیگر با مشکلات جدی مواجه کرده بود.
وی با اشاره به وضع تحریم های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی، افزود: در چارچوب برجام دشمن بر این باور نبود، مسیری که برای ایران طراحی کرده پایانش به نقطه کنونی ختم شود.
وی با بیان اینکه دشمن در زمینه اقتصادی، تحریم ها و در زمینه نظامی، گروههای تکفیری و داعش را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرد، تصریح کرد: دشمن می خواست در سوریه و لبنان جبهه مقاومت را بشکنند تا به ایران ضربه بزنند که در بعد نظامی با رشادت های فرزندان این ملت به فرماندهی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی نقشه های دشمن نقش بر آب شد.
فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: امروز شرکت مس قراردادهای مستقیم با شرکتهای جهانی برقرار می کند و تکنولوژی جدید در مس سرچشمه از همان دستاوردها است و دشمن فکر نمی کرد امروز برجام چنان به نتیجه برسد که ترامپ دیوانه وار به دنبال لغو آن باشد و همچنین نتانیاهو از توئیت های دکتر ظریف خشمگین می شود.
اسکندری نسب بیان کرد: با رهنمودهای رهبر انقلاب و سربازان همراه و همگام ایشان در تمام ارکان دولت، عصبانیت دشمن روز به روز بیشتر می شود و جمهوری اسلامی در همه عرصه ها به پیشرفت خود ادامه می دهد.
وی با بیان اینکه دشمن تا دیروز حملات نظامی، برنامه های سیاسی و رفتارهای دیپلماتیک را در دستور کار داشت، یادآور شد: امروز دشمن می داند از طریق پدافند عامل کار به جایی نخواهند برد، اما ممکن است از طریق عوامل خود و با پدافند غیرعامل بتوانند کاری از پیش ببرند.
وی اضافه کرد: پدافند هوایی ایران فضا را برای دشمن در آسمان ایران ناامن کرده و دشمن برد موشکی ایران و سرنگونی پهپادهای جاسوسی خود را مشاهده کرده است و در زمینه پدافندغیرعامل باید خود را قوی کنیم.

عناوین برگزیده