تاریخ: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۵۳
بازدید: ۳۸۰
کد خبر: ۷۲۳۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار کرباسیان با مدیران شرکت های بزرگ معدنی دنیا در آی مارک

می متالز - رییس هیات عامل ایمیدرو در نخستین روز از کنفرانس بین المللی معدن و منابع در استرالیا، با مدیران شرکت های بزرگ معدنی دنیا دیدار کرد.
دیدار کرباسیان با مدیران شرکت های بزرگ معدنی دنیا در آی مارک

به گزارش می متالز، مهدی کرباسیان که برای ارایه فرصت های مالی وسرمایه گذاری بخش معدن و صنایع معدنی ایران در چهارمین کنفرانس IMARC‌حضور یافته، صبح امروز به وقت ملبورن – مرکز ایالت ویکتوریا- با مدیر عامل شرکت فورتسکیو متال گروپ ( اف ام جی) ‌که از بزرگ ترین شرکت های سنگ آهن استرالیا و جهان است، دیدار کرد.

در دیدار کرباسیان و نِویل پاور(Neville Power)، برنامه های توسعه ای زنجیره فولاد ایران به ویژه بخش سنگ آهن،‌ برشمرده شد. مدیر عامل FMG در این دیدار درباره نحوه سرمایه گذاری در حوزه سنگ آهن ایران با کرباسیان گفت و گو کرد.

در روز نخست این رویداد بین المللی، رییس هیات عامل ایمیدرو همچنین از نمایشگاه جانبی این کنفرانس دیدن کرد و گفت و گویی نیز با صاحبان شرکت های ایرانی و خارجی در بخش های تولیدی،‌ صادراتی،‌ خدماتی و بخش ماشین آلات و مالی انجام داد.

 

حضور در پارلمان ایالت ویکتوریا

مهدی کرباسیان و سید حسین هاشمی عضو هیات عامل ایمیدرو، همچنین با حضور در جمع وزرا و مقامات پارلمان دولت محلی ایکتوریا، دیداری نیز درباره فرصت های همکاری معدنی دو کشور با مقامات این مهمترین ایالت استرالیا انجام داد.

در این دیدار ها رییس کمیسیون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران و برخی از مدیران شرکت های معدنی،‌ فولادی، ‌روی از ایران نیز حضور داشتند.‌

نخستین روز از چهارمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی استرالیا صبح امروز به وقت محلی،‌ با حضور مدیران معدنی بیش از 60 کشور دنیا آغار به کار کرد.

رییس هیات عامل ایمیدرو فردا چهارشنبه با ارایه سخنرانی، "فرصت های تامین مالی و سرمایه گذاری" در بخش معدن و صنایع معدنی ایران را ارایه می کند.

این کنفرانس (IMARC) طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری (31 اکتبر تا 2 نوامبر) در شهر ملبورن برگزار می شود.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده