تاریخ: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۱۱
بازدید: ۳۸۰
کد خبر: ۷۲۴۹
سرویس خبر : انرژی

رقابت برای خرید پلی پروپیلن ها

می متالز - حجم معاملات محصولات پلیمری امروز به ۱۱ هزار و ۴۸۳ تن رسید.
رقابت برای خرید پلی پروپیلن ها

به گزارش می متالز، عرضه محصولات پلیمری ۱۱ هزار و ۸۸۵ تن و تقاضای آن هم ۲۶ هزار و ۳۰۷ تن بود.به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری امروز پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی شازند با ۳۰۰ تن عرضه ۸۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۵۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۴۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار هم با ۹۰۳ تن عرضه ۲۱۰۰ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۶۷۲ تومان بود.همچنین پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK پتروشیمی رجال با ۴۲۵ تن عرضه ۲۱۷۶ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید این کالا ۴ هزار و ۶۰۷ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rپتروشیمی شازند هم با ۸۰۰ تن عرضه ۲۴۸۰ تن تقاضا داشت، خریداران این کالا را با میانگین نرخ ۴ هزار و ۵۲۴ تومان خریداری کردند. همچنین پلی پروپیلن فیلم ZH۵۲۵J نویدزرشیمی با ۱۰۰۸ تن عرضه ۲۷۰۹ تن تقاضا داشت و با میانگین قیمت ۴ هزار و ۷۲۷ تومان معامله شد.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L این مجتمع هم با ۳۱۵ تن عرضه ۱۶۵۹ تن تقاضا داشت، این کالا توسط کارگزاران با میانگین نرخ ۴ هزار و ۷۲۳ تومان معامله شد.پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R این مجتمع هم با ۳۱۵ تن عرضه ۱۰۵۰ تن تقاضا داشت، میانگین قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۴۶۸ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰G پتروشیمی مارون هم با ۱۰۱۲ تن عرضه ۱۴۳۰ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید این کالا ۴ هزار و ۳۲۷ تومان رقم خورد.

عناوین برگزیده