تاریخ: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۰۶
بازدید: ۳۵۲
کد خبر: ۷۲۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم :

منطقه ویژه جهرم فرصتی جهت توسعه کسب و کار است

می متالز - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در این منطقه یک فرصت مناسب است گفت : تحقق این فرصت ها منجر به توسعه کسب و کار، بهبود وضعیت اشتغال و زدودن رنگ محرومیت از چهره شهرستان می شود.
منطقه ویژه جهرم فرصتی جهت توسعه کسب و کار است

به گزارش می متالز، پیام فخرو در همایش معرفی توانمندی های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران « کیش اینوکس ۲۰۱۷ » با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در این منطقه یک فرصت مناسب است گفت : این منطقه فرصتی است که در آن با استفاده از مشوق های اقتصادی، سرمایه گذاری موفق دو چندان به اقتصاد محلی شهرستان جهرم و شهرستان های هم جوار داده می شود.

وی افزود : تحقق این فرصت ها منجر به توسعه کسب و کار، بهبود وضعیت اشتغال و زدودن رنگ محرومیت از چهره شهرستان می شود.

فخرو در ادامه ضمن برشمردن ویژگی های منطقه به مزایای این منطقه اشاره کرد و خواستار تحقق فراهم آوردن شرایط جذب سرمایه گذاری و همچین ایجاد زمینه های مناسب جهت تسهیل و تسریع در اجرای پروژه ها و توسعه این منطقه با استفاده از مزایا و امتیازات عمومی یا اختصاصی مترتب بر مناطق ویژه شد.

منطقه ویژه اقتصادی جهرم با هدف پشتیبانی از فعالیت های اقتصادی، برقراری ارتباط تجاری، تحرک در اقتصاد منطقه ای، ایجاد اشتغال مولد و جلب و تشویق سرمایه گذاری و نیل به توسعه صنعت کشور بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و مصوبه هیات وزیران به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران محول گردیده است.

عناوین برگزیده