تاریخ: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۶:۴۴
بازدید: ۲۷۴
کد خبر: ۷۳۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بانک صنعت و معدن:

نرخ سود تسهیلات معدنی را یک واحد درصد کاهش دادیم

می متالز - مدیرعامل بانک صنعت و معدن در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری تامین مالی طرح های معدنی گفت: نرخ سود تسهیلات اعطایی برای فعالان معدنی را یک واحد درصد کاهش دادیم.
نرخ سود تسهیلات معدنی را یک واحد درصد کاهش دادیم

به گزارش می متالز، علی اشرف افخمی افزود: طی چهار سال گذشته طرح‌های متوقف تامین مالی شده‌اند و هفت طرح فولادی را نیز تامین اعتبار کرده ایم؛ ضمن اینکه ۵ طرح دیگر حوزه گندله‌سازی در مجموع به ارزش سه میلیارد دلار تامین مالی شده که ظرفیت تولید فولاد کشور را هفت میلیون اضافه خواهد کرد.

وی اعلام کرد: درعین‌حال جای تامین مالی بخش معدن و صنایع معدنی کوچک خالی است و اکنون تصمیم داریم چهارصد میلیارد تومان تسهیلات پرداخت خواهیم کرد و سقف هم در نظر گرفته نشده است، ما در بخش‌های پشتیبان اقتصاد کشور از جمله صنایع معدنی کارهای مهمی را در حوزه راه‌آهن صورت داده‌ایم که در مجموع دو میلیارد دلار را صرف زیرساخت کرده‌ایم.

تفاهمنامه همکاری تامین مالی طرح های معدنی بین صندوق بیمه فعالیت های معدنی و بانک صنعت و معدن به منظور حمایت از معدنکاران امروز دوشنبه 15 آبان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیات عامل ایمیدرو و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت به امضا رسید.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده